Gjest Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 For 3 mnd siden så flytta vi inn i ny leilighet. Vi bor i andre etasje,og ingen leier på loftet enda. Jeg har alltid sagt til sambo at jeg hører folk går oppe,men han bare ler,og sier det nok bare er hus eiger som er der og pusser opp. Så spør jeg hus eiger om han har vært oppe på loftet,men han er aldri der sier han!! Di gangene han faktisk er der,så hører vi veldig godt at det er han så er der. Jeg hører stolene blir dratt der oppe :S Og i går før jeg gikk ned å låste ytter døra,så slukka jeg alle lys i hele gangen,ikk ett lys sto på igjen da. Når jeg nå gikk ut for å lufte hunden,så jeg at lyset i gangen rett utfor loft døra var på!! :S Jeg VET jo at jeg slukka det i går! Og sambo har ikke tatt det på,huseiger er på ferie og kommer ikke hjem før neste uke! Uff,jeg høres sikkert kjempeteit ut,men jeg synes faktisk dette er ekkelt!! Og til info,så har jeg informert hus eiger om at jeg hører folk oppe,og da fortalte han meg at det brant i dette huset for 20-25 år siden,og en mann brant inne :S IIIIIIKKK!!
gullgutten_min! Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 uffda.. ikke noe moro, men det kan jo være en logisk forklaring på det...
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Skulle gjerne likt å visst hva den logiske forklaringen er jeg hehehe
lifeline Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 har du prøvd å prata med vedkommende. det var det beste tipset jeg fikk av noen på et babyforum. etter jeg fortalte om alt det ekle som skjedde i huset. jeg følte meg som verdens største nøttcase:P å stilte meg opp å forklarte at jeg forsto at det var"hans hus" å at vi er taknemlige for å få bo her. å jeg ba han om å slutte å skremme meg..
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Hmmm..er dette lenge siden? Mener jeg husker å ha lest noe sånn! Hehe,får vel spør han om han kan gå litt stille og slukke lysene etter seg ;P Uff nei,skal ikke tulle,men helt ærlig så synes jeg dette er veldig ekkelt!! Er en situasjon jeg aldri har vært borti før,og ikke vet hva jeg skal gjøre med... Men jeg får prøve tipset ditt,selv om jeg kommer til å føle meg litt dum
havrebodl Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Og det virket? Har selv opplevd en del skremmende "møter" i barndomshjemmet mitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå