Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere?


Gledermeg=)

Anbefalte innlegg

Hei

Da er jeg også med i gjengen,,, eeeennndelig=)

Er 6+1 uker på veg. Mine symptomer er; ømme bryster, murringer, litt stikkninger, går oftere på toalettet, økt luktesans (tror jeg) og trettere enn normalt. Av og til kjenner jeg nesten ingen ting og blir nesten litt bekymra:/

Lurer på hvilke symptomer dere andre har forhold til hvilken uke dere er i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer så masse!

Jeg er 6+0 uker på vei og har også vært litt bekymret over at jeg nesten ikke har hatt noen symptomer. Tok er test til på fredagen bare for å sjekke at den fremdeles var der:)

Men jeg har merket at brystvortene er skikkelig ømme og at magen føles oppblåst (og øm, gjelder særlig helt nederst). Jeg sover også dårligere om natten, har vært oppe omtrent vært natt den siste uken, men det kan jo også skyldes at det har vært så forbasket varmt!

Jeg tror forsåvidt at en bare skal være glad for at en ikke merker så mye, tenkt hvor deilig det er å ikke være skikkelig kvalm og dårlig hver dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6 - har ingen spesielle symptomer unntatt trøbbel med bekkenet. Ikke mer kvalm nå enn jeg pleier å være om morgenen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Godt å høre at vi er flere i samme båt:) Jeg har også en test som jeg har veldig lyst til å ta bare for å sjekke:) Og det er sant,, vi bør jo bare nyte de få symptomene vi har. Tror jeg kan slappe litt mer av etter UL om to uker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 uker på vei, og merker lite til det, heldigvis. Kvalmen kommer nok snart nok. ;-) Er veeldig trett eneste. Har ett trøblete bekken fra forje svangerskap, håper det ikke blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje svangerskapet, dei to andre gangene har jeg vert i storform. Men nå er jeg kvalm hele dagen lang. Klarer nesten ikke spise noe. Har en gutt å en jente fra før så kanskje det er tvillinger denne gangen... :)

 

Mister litt motet når jeg bare er 6 uker på vei å tilstanden skal være så laber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :-)

Jeg er 4+2 i dag, og har de siste dagene hatt halsbrann og en "sliten" følelse i tannkjøttet (husker jeg hadde det samme med eldstemann også). Oppblåst i magen kveldstid. Håper kvalmen holder seg unna denne gangen, sist var jeg kvalm til uke 21-22. Ikke ille-kvalm, greide å gå på jobb og sånt men fy det er ekkelt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! disse ukene har gått veldig sent til nå. Tipper over til uke 7 i morgen. Gleder/gruer meg bare så mye til ul den 20. Det skal bli greit å høre hvordan det står til=)

Skal se på det at det blir tvillinger med deg cana:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Er 6+3 idag og må innrømme at jeg synes det er veldig behagelig med så lite symptomer. Har ømme bryst, men føler ikke at de har blitt større (noe jeg skulle ønske de kunne bli ;) Men føler meg like gravid som typen, og må stadig ta nye tester for å bekrefte at det er noe her. På onsdag er jeg 7+0 og har fått time hos legen. Skal bli godt å høre noen andre bekrefte at JEG ER GRAVID!!!!

Er forøvrig mye svimmel. Hører at kvalmen kan komme i uke 7 og 8, satser på at jeg kommer unna det!

 

Stas er det ihvertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 7 uke og er kvalm, trett, veldig ømme brystvorter og jeg sover nesten ikke om natten. Var ikke på langt nær like dårlig de to andre svangerskapene jeg har hatt. (2 jenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker i dag og formen er fin fin, :-)

Bare trett og sliten, orker ikke mye etter jobb om dagen. Er bare glad for at jeg har sluppe unna kvalmen så langt. Med datteren min var jeg kvalm fra uke 6 til uke 22... Det var tungt det! Men savner litt å kjenne meg gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen:)

Jeg er tidvis kvalm, kommer plutselig uten forvarsel. Er utrolig sliten om dagen, sovnet i 8- tiden etter jeg kom hjem fra jobb. Stakkars mannen min som hadde laget god mat til oss for å feire 10- års jubeleum. Synes imunforsvaret er dårlig, er forkjøla, blåmerker og føler meg ikke akkurat så bra om dagen.Mye magevont, ømme større bryster (yeey;). Gleder meg til begynnelsen av september når 2. trimester begynner, har hørt at det skal gå så mye bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fullgått 6 + 3, og har nå i en uke vært konstant kvalm døgnet rundt og kastet opp. Er svært trøtt, og kan sove hele tiden om jeg bare har mulighet. Kjenner at jeg ikke synes det er så stas å være gravid nå, mye tøffere enn jeg trodde, og jeg var nok ikke forberedt på så kraftige symptomer så tidlig. Men klart; vi skal få et barn og alt er verdt det! Det er bare veldig tøft akkurat nå, og arbeidsdagene er omtrent umulige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg er nå 8+1 uker på vei :)

mine symptomer er trøtt hele tiden, ofte på toalettet, luktesansen har økt og brystene er ømme.. veldig glad for at jeg ikke er kvalm og spyr enda !:) (ikke vondt ment til dere som har de symptomene):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...