Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du tilbake?!?!!?

Så koselig, har savnet deg, jeg:-)

Tenkte på deg i dag, ser du, for jeg fikk bilder av hunden til en kamerat av meg, og da fikk jeg så utrolig lyst på hund. Det er en Rhodesian Ridgeback. Den er SÅ skjønn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. midlertidig tilbake. ;p

RR'er er fine ja, men jeg har litt problemer med faktum at de uten ridge blir kverket ala hvite boksere... *kremt* de sier det ikke skjer, men det er noe sånt som 2 av 10 som blir født uten ridge og vel..hvor ofte ser man de liksom. :s

Sånn bortsett fra det så elsker jeg RR'er. Flotte og stotiske hunder.

Skrevet

Så bra:)

Hva er at de blir født uten ridge? Kan ikke noe om dette, jeg:-p

Ja, den er så skjønn da!

Skrevet

De heter jo Ridgebacks forde de har et felt midt oppå ryggen der håret gror i motsatt rening som på resten av kroppen. Nesten som en lang verv. Blir de født uten denne så blir de altså knertet..

Skrevet

Hæ? Seriøst? Dreper de valper som ikke har denne verven?

Så trist:-(

Skrevet

ja, det er stor ståhei rundt akkurat dette og hva de gjør med valpene. noen kastrerer de og "selger de rimligere" som er ok, mens andere knerter de ja.. det er også stor ståhei rundt det faktum at ridgen ikke akkurat brukes til noe annet enn pynt da... nå iallefall. mulig den har hatt en slags funksjon..men den rigden som er standard nå er avlet frem for å ha en rasestandard.

Skrevet

Så fælt:-(

Men hva mener du med å ale frem til et formål? Det er vel mange hunder som ikke har noe annet formål enn å være husdyr, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...