Gå til innhold

Hvor mye drikker dere/samboerne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes samboern min går litt over streken når det gjelder drikkinga nå. Vi har akkurat fått en baby som nå er 4 mnd gammel, og siden hun ble født har han vært ute iallefall 5-6 ganger, hvor han i 2 tilfeller har kommet ravende hjem dritafull på mårningen og lagt seg i gangen å sove halvnaken. Glad jeg har funnet ham før ungen på 3 år.. Han lot meg også sitte hjemme alene på nyttårsaften for å dra ut å drikke når han visste jeg ville ha han hjemme. Nå dro han akkurat ut med et par kompiser som droppa innom. Det var ikke planlagt, men har klarer visst ikke helt si nei. Jeg skulle legge meg likevel for jeg skal opp me baby imårn, men likevel får jeg denne følelsen av at jeg synes ikke det er riktig..

Som regel kommer han hjem når det stenger ute, men jeg liker ikke helt at han skal drikke så ofte. Selv drikker jeg kanskje 3-4 ganger i året om det blir så mye, og drar hjem når det stenger ute. Jeg synes ikke det tar seg ut når man har små barn å løpe på byen hele tida..

Tror jeg kommer til å bli ganske forbanna om han ikke kommer hjem når det stenger ute, men har jeg egentlig rett til det? Jeg føler vel litt at siden jeg ikke kan drikke pga amming, så burde han kunne vise litt sympati å være hjemme heller enn å fly ut ved hver anledning som byr seg. Er jeg urettferdig om jeg sier at han får kutte ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke oss ravende fulle har vi slutta med for lenge sia da, men vi er vel ut i i festlige lag som bursdagsfester, bryllup, julebord ol. uhyre skjeldent utenom, så fra 3-5 gang i året ca, og da ikke ravende fulle, nesten alltid sammen også.

Må vel være lov å si fra når det er slik som du beskriver nå ja.

Skrevet

Vi har det vel ganske så likt som sjefsmegga, syns ikke noe om å drikke seg ravende dritings lenger, jeg blir alltid så dårlig dagen derpå, så jeg syns det er for dumt at det skal gå utover ungene mine dagen derpå at vi har vært ute!!

Si til han at du ikke synes det er greit at han går ut så mye, han har jo ansvar for ungene han også!!

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker. Så ligger han jo og er dårlig dagen etterpå og da går jeg der med ansvaret for begge barna. Eldste begynner å bli såpass stor at han begynner å forstå ting og, så tror nesten jeg skal ta meg en prat med gubben jeg. Var bare redd for at jeg kanskje nekta han å ha det gøy, men jeg synes ikke å drikke seg drita kan kvalifiseres som gøy når man har små barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...