Gå til innhold

Jeg er STOLT over meg selv nå :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt og brukt en bikini i dag :o Jeg som har MASSE strekkmerker og overheng som bare f***.

Jeg gikk med bikini og følte meg faktisk BRA :D

Herlig følelse ;) Jeg hadde virkelig aldri trodd jeg skulle tørre å gå i bikini noen gang etter svangerskapet.

:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra! :) good for you :)

Skrevet

Åhh så bra for deg!! Skulle ønske jeg også hadde hatt selvtillit nok til det:=(

Skrevet

Hihi :D

Jeg har ikke hatt bra selvtillit i det siste. Har tenkt på operasjoner og greier. Men i dag, så fikk jeg virkelig en helt ny glød og tanke om at jeg ser bra ut. Og strekkmerkene er nå en del av meg. Så etter det, så dro vi å kjøpte bikni og badedrakt. Skjønner virkelig ikke hva som fikk meg til det. For bare før i dag lovte jeg meg selv at jeg aldri skulle gå i bikini mer. Hehe.

Må si at jeg unner alle med strekkmerker og overheng og you name it, skal få hvertfall en sånn dag. For det gjorde virkelig godt for kropp og sjel at jeg for en gang skyld var fornøyd med meg selv :D

Så forresten en dame som var i 40 årene som hadde på seg en stor badedrakt og hun gjorde alt hun kunne for å skjule at hun var stor. Og da tenkte jeg at sånn skal jeg ikke ende! For det så ut som om hun tenkte mer på om hvordan hun så ut fremfor at ungene hennes ville bade med henne.

Så damer, jeg vet det er veldig vanskelig å "godta" kroppen sin om den ikke er sånn som man gjerne skulle ønske. Men vær stolt av deg selv og kroppen :D

Ja, dette var klisje :P

Takk for koselig svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...