Gå til innhold

Skal vi snakke om noe nytt? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kan snakke om at jeg skal kjøre til bergen om 7 timer og ikke har pakket ferdig, er trøtt og fremdeles sitter her... hehe

Skrevet

Yes!! Nytt tema : Hvor skal dere på ferie i år??

Skrevet

haha.. den var vi heldige med prettypink :D

Skrevet

ferien vår går først til fastlandet, skal være der 1 uke før vi reiser til rhodos (noen som har vært på rhodos??), så har vi to uker på fasltandet igjen, da må vi gjøre unna noen plikt besøk.....

Skrevet

Og hvor i landet bor du? :P

Pakking ja,hadde du spurt min svigermor og sambo om jeg er flink til å pakke så hadde de begge ledd så mye at de hadde skvetta litt i buksa begge to haha :P

Skrevet

Like tanker der ja :) Det er i allefall noe hyggelig. Vi reiser forøvrig til Italia om 5 dager. 3 unger og campingvogn. Kjøre i 3 dager. Vi gleder oss villt alle sammen!! God tur til Bergen.

Skrevet

Jeg selv skal da reise helt til kongeparken :P (er ikke så langt siden jeg bor i stavanger hehe) Og så skal jeg til oslo om ett par uker og besøke BIM venninna mi :=) Oslo turen ble utsatt litt,da Adrian hadde feber :S

Uten om det så har jeg vært på festival,så jeg føler jeg får gjort litt denne sommeren :=)

Skrevet

Her blir det storbyferie i år. London nærmere bestemt.

Jeg grugleder meg, elsker London, er godt kjent og var der senest i januar, men denne gangen er det en hel uke, og ungene skal være med. Spent på hvordan det blir, og ikke minst været.

I tillegg har vi tenkt å forsøke å få oss en tur i dyreparken i Kristiansand og vi har også lyst på en tur til Danmark, hvor svigers har en stor gård. Men hvordan rekke alt på to uker fremstår fremdeles som et mysterie:p

Skrevet

Dyreparken er så gøy! Var der i fjord...eller hva det året før? hmm..samma det :) veldig kjekt iallefall :=) Emma sa hun var lei dyreparken,hehe,så hun ville ikke dit i år ...Jeg ville da :P

Skrevet

jeg bor i oslo :) så det er et stykke. har aldri kjørt så langt før, ikke småen heller forsovit. spent :D

Skrevet

Var der i forfjor, i fjor var vi i dyrepark i Aalborg.

Men vi får se da, om vi får de tinn i skjemaet, eller om vi kanskje tar det i DK ett år til, siden vi da kan ta nesten en hel uke der i stedet:)

Skrevet

Da er det langt å kjøre ja! Skulle egentlig kjøre fra Stavanger til oslo i går vi,men lillegutt hadde feber så vi utsatte turen litt...kjedelig,men sånn er det med de små :)

Skrevet

Strandferie i Vestfold, hyttetur på fjellet og syden i august når prisene har gått ned.

Skulle gjerne tatt turen til London også, en tur innom Top Shop og Nike superstore (trener til maraton, og har funnet ut at proft utstyr styrker moralen.

Skrevet

Dytter denne opp jeg, så kanskje vi finner på noe nytt å snakke om i morgen tidlig :-)

Skrevet

Tillab; hvordan er dyreparken i Aalborg? Vi vurderer en tur dit i år! Skal til danmark om ei uke. :)

Skrevet

Rhodos e bra greier!! har vert der 2 ganger :) her i gården skal vi kun til bergen og bremanger noken tura.. ikkje det heilt store. utenom sambo som skal til tyskland i slutte av juli då :)

Lene (emma&adrian) : ka syns du? skal vi ønske Owen velkommen eller? :P

kor lenge har folk igjen av permisjonen sin her inne då? og skal dokke rett tilbake til "gamlejobben"? :)

Skrevet

Vet ikke helt jeg Silje!! Liker IKKE at han kommer inn på laget,men har jeg noen annet valg enn å akseptere det? nei :P

Spiller han bra så skal jeg godta det ;)

Skrevet

Eg skal gje han EIN (to visst han spiller i superkort shorts, haha) sjans, så då får han ta den, ellers blir eg sur!!:)

Skrevet

HAHHAHAA;den MÅ være kort for 2 sjangser asså!! ;) elelr nei,i bar overkropp,hehe,det er vel bedre enn en liten short som ser ut som ei truse hehe :P

HÅPER sånn at han gir meg en positiv overasskelse asså!!!! Uff,var en sørgelig dag her hjemme når vi fant ut at ronaldo skulle vekk! :(

Skrevet

Ja enig der, barisen e bedre!:D

IKKJE SNAKK. ronaldo e fantastisk (og då meina eg på bana, egentlig ikkje så masse anna :P)

her i huset var det delte meininga om det kan du sei..sambo e Liverpool supporter (JA EG VEIT, dusten) og har allerede kjøpt drakt til Kaja..MEN eg har gjømt den. hihi:)

Skrevet

Vi har masse venner som heier på liverpool,hehehe,han ene er forlova med en man u fan,og hun kjøpte masse man u utstyr til Adrian,og han måtte komme å levere det,og det likte han ikke haha.

Får håpe mannen i huset ditt ikke finner drakten du har gjemt da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...