Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 5. juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager til termin og 10 dager igjen til pappaen kommer hjem!! Men ingen tegn til vondter utenom litt svake mens smerter nederst i magen.. kanskje han rekker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36 dager igjen til igangsetting og 49 til termin.. Tenker ikke så mye på termin dagen jeg da, iom at det blir satt igang før :-)

Skrevet

..... 1 .... dag igjen!!!! yey!!

Skrevet

Termin i dag<3 Merker ikke stort mye enda:(

Skrevet

- 6 dager... Lillegutt har det tydligvis alldeles for godt derinne og gidder ikke å komme ut...

Skrevet

17 dager igjen. hodepine og myyye vann i kroppen..så han kan bare komme.. har kjent så å sei ingenting kynnere elle någe men i natt har eg hatt en del mens smerter i ryggn.. så.. krysser fingrene at det ikke er lenge til noe sjer:D

Skrevet

10 dager igjen. Endelig så skal det skje snart:)

Skrevet

Termin idag! Gleder meg stort over regnværet idag. Deilig med levelig temperatur. Og aller mest fordi åkeren virkelig trenger det!!!! Er innstilt på overtid, så jeg tusler nå rundt....

Skrevet

13 dager igjen!! :-) Gleder meg!!!

Skrevet

- 8 på OVERTID...... dette er noe jeg ikke vil andre skal oppleve. Et vakum med venting. Tror det går mot igangsetting på tirsdag.

Skrevet

39 dager til termin! :-)

Skrevet

13 dager igjen.....

Skrevet

79 dagar, det gjekk opp for meg at eg ikkje hørte til på 2 trimester!! Haha, det begynner å gå fort i svingane no!

Skrevet

5 dager til termin, og blir satt i gang pga seteleie, så rekner med at jeg er ferdig neste helg! :)

Skrevet

23 dager igjen=)) lurer på om jeg kanskje skal begynne å pakke=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...