Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 5. juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 66 dager igjen. Går saaaakte nedover. Følger ikke helt med på alle innleggene om slimpropper og nedpress og modningsrier etc, men gi meg 30+ dager så er jeg sikkert med på de diskusjonene også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager siden termin her..

Eneste jeg leser om nå er igangsetting og overtid :P

Jeg har gitt opp å tro jeg kommer til å føde av meg selv.

:D

Skrevet

59 :) nærmer meg permisjon med stormskritt!! Bare 20 dager igjen på jobb!!

Skrevet

57 dager igjen her:)

Har begynt såvidt å sette meg inn i slimproppar og ammetips og slikt, og idag var eg inne på sjukehuset sine nettsider og fann ut korleis eg kan vite at fødselen er i gang. Elles føler eg at det er ei god stund til babyen kjem, og er egentlig glad for det. Desse ca to månadane er liksom "mi" tid, og eg tenker at det er bedre å nyte denne siste sommaren eg og min kjære har ilag aleine, enn å stresse med å vere utålmodig fram mot fødselen. Det tek no den tida det tek, og heldigvis er eg i ganske god form. Og så har vi nettopp flytta, så i tillegg til tusen babyting å handle inn, har vi ganske mykje å ta tak i i nye leiligheita òg, så greit å ha litt tid, tenker eg. Medan eg sit på verandaen heile dagen, med smoothies, jordbær og is...hehe. Trur eg treng tida, med denne varmen og dette tempoet..;)

Skrevet

61 dager igjen... Begynner å føle at eg stresser litt nå, vertfall etter eg tror slimproppen gikk i går, og det kom mere i dag... Så det begynner liksom å haste, vi skal pusse opp soverom te babyen og må ta ned utstyret fra loftet og vaske det... Er kvalm og uvel og har vert det ein stund.. Har også hatt litt rier/kynnere.. Hadde noen RIER i går som var veldig vonde...

Skrevet

35 dager til termin, nå føler jeg det nærmer seg! :-) 5 uker er ikke så veldig lenge tross alt.

Skrevet

50 dager igjen her.

Skrevet

17 dager igjen her:)

Skrevet

- 6 dager !!! grrrrrrrrrrrr kjempe lei og liter vis med vann i bena :(

Skrevet

Firr-å-sytti

Syns det gr fort jeg:) Går fort når man er busy på jobb + har en kid i huset som en skal få underholdt ;)

Skrevet

3 dager her.....Lei.... Øm.... full av vann....

Skrevet

52 dager :)

Skrevet

5 dager igjen og er så klar så klar. Men, for alt jeg vet kan det jo fortsatt gå nesten tre uker, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Hei har endelig kommet meg inn her på 3. trimester:)))

Har 84 dager igjen........føler dagene bare flyr avsted nå!!!

Skrevet

Jeg har 85 dager igjen, så i dag er jeg ny inne på 3. tri =)

Hurra for meg :)

Skrevet

11 dager, og vannstanden stiger! Hadde to cm åpning på torsdag, litt smårier nå og da. Lillegutt er festa og slimproppen gått, så da blir det spennende å se når det skjer noe :)

Skrevet

16 dager. Det begynner så smått å gå opp for meg at det ikke er lenge igjen. Synes nemlig fortsatt det er litt uvirkelig at jeg snart skal få et nytt lite mirakel. Så heldige vi er. :)

Skrevet

21 dager igjen :D Men han kan bare komme !!!

Skrevet

20 dager igjen og veldig klar for å hilse på frøkna nå!

Skrevet

7 dager.. Er laaangt over klar, så nå er jeg ganske så klekkende likegyldig tror jeg. Gidder ikke glede meg engang, for jeg er redd jeg kommer til å gå lenge over, og har vonde kynnere hver eneste kveld og natt som ikke gjør annet enn å ta søvnen fra meg.

LEI m.a.o. Får ikke gjort noe pga varmen, og begynner å planlegge høsten og juleforberedelser med denne magen. Kan like godt venne meg til den siden den aaaldri kommer til å bli borte... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...