Gå til innhold

Jaja han havna i glattcella på båten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? Vi fikk barnevakt for første gang en hel helg for å gjøre noe sammen så vi bestemte oss for å reise med cruseskip til Tyskland.Vi tok oss noen øl å ble godt humør.Tilslutt fikk han for seg at han vi satt ved siden av skulle drepe meg! Han dro meg ut på utsiden av båten for og finne kapteinen for å "redde" meg ! Han havnet på glattcella! Han påsto dagen etter at han fikk for seg at noen skulle ta meg og grunnen var at han hadde drukket for mye sprit.Men jeg har aldri hørt om at noen har fått slik for seg selv om man er sterkt beruset.Har dere? Hva tenker dere? rotete innlegg men håper noen gidder og lese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sporen streks taue mannen til fastllegen hans. Det kan være en begynnende syke på sinnet eller en svulst. Det er kjempeviktig at han får hjelp.

Skrevet

Dette er ikke normalt. Kontakt lege.

Skrevet

Jeg har hatt rare hallisinasjoner da jeg har drukket for mye og gjerne blandet flere sorter. Har derfor nesten sluttet å drikke. Blir bare ett glass eller to med vin.

Skrevet

Hehhehehe, beklager, men her måtte jeg bare le litt! Huff, så tragikomisk. Skjønner at det IKKE var noe morsomt, men det er absolutt ikke normal oppførsel, nei. Men hvorvidt det er lege/psykologi-materiale kan jo diskuteres. Sier meg ikke helt enig der. Dersom det er en engangsepisode og han ikke har for vane å drikke sprit (bør han dessuten holde seg unna dersom det gjør han slik) så skjer det vel ikke igjen. Hvem har vel ikke sagt/gjort rare ting i fylla?

Skrevet

Dette er en rusutløst psykose!

Du kan google litt om det. Selv om du ikke har hørt om det, er det ikke så helt uvanlig likevel, dog det oftest er knyttet til andre rusmidler enn alkohol.

Mannen har ikke hjernesvulst, men har fått et varsku om at hjernen hans ikke tåler all verden rusfremkallende midler. Han bør legge av spriten og ikke drikke store mengder av "lettere" alkohol heller.

Skrevet

Kjære deg. Seff er det en rusutløst psykose. (Selvforklarende) Ta nå gubben med til legen. Alvoret strekker seg litt lenger en at du fikk ødlagt en frihelg.

Skrevet

Dette og tilsvarende situasjoner har jeg opplevd mange ganger med min psykisk syke og ustabile eks, som ikke har noen form for samvær med sønnen min...

Ikke at det er noe så alvorlig med mannen din, men kanskje han burde slutte å drikke sprit, holde seg til øl, eller kutte alkohol i det hele tatt?

Skrevet

Hadde han vært edru hadde slik oppførsel vært grunn til å dra han med til legen da det kunne være tegn på noe.

Men siden han var full gjetter jeg heller at han er en av de som ikke tåler spesielle typer alkohol og blir smågal av det. Kjente f.eks. to som ikke kunne drikke sprit, da klikket de og innbilte seg den ene tingen verre en den andre.

Så vær obs hvis han drikker den samme slaget alkohol igjen.

Skrevet

Eksn min fikk sånne når han drakk sprit.

En gang fikk han for seg at hunden min var et monster som lusket rundt på soverommet. Han holdt meg nede i senga for å "beskytte" meg mens han inntok angrepsstilling og hoppa over golvet for å fange beistet....

Trenger vel ikke si at bikkja ble liveredd og beit han, men den som måtte ut av huset dagen etter var ikke firbeint, for å si det sånn...

Skrevet

Han blir slik hver gang han drikker for mye! Blir totalt paranoid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...