Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Skal til tannlegen på mandag, sannsynligvis rotfylling. Angrer på at jeg ikke har spurt hvor mye det koster, og evt ringt rundt til flere tannleger.. Noen som har fått rotfylling? Hvor mye kosta det? Fikk du gjort det på en time, eller måtte du tilbake?? Før var jeg nervøs for behandlinga, nå er jeg nervøs for prisen.. (Klump i halsen og vondt i magen..)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg var vel inne 4-5 ganger..pga nerver i tanna..Men trur de fleste er innom 2-3 ganger...Regner med det koster 3500-6000..Jeg måtte ut med ca 5000kr, men over lang tid da.Fikk regning hver gang..Greit. Sykt dyrt. Hvis nervene ligger der de skal i tanna, så gjør det ikke så vondt.. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Visst du skal rotfylle en tann, koster ikke det mellom 3.500 og 6.000 kr, det koster ca 3.500. Du som måtte ut med ca 5.000 har nok gjort noe annet i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Mannen min rotfylte en tann for noen mnd. siden, betalte 1600
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Jeg rotfylte for noen år siden. Kun èn behandling. Husker ikke prisen, så da kan det umulig ha vært avskrekkende.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Litt over 3.000 koster det. Mellom 3.000 og 3.500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå