Gå til innhold

Nå savner jeg mannen litt !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

han er på båttur med en kamerat.............langt utpå havet og har glemt lader på tlf, og det er nesten ikke dekning der ute så ikke noe poeng i å ringe en gang................ : (( Kan jo ikke ringe kameratens mobil heller når det ikke er dekning. Dessuten vil jeg ikke virke som den hysteriske dama som ringer kameraten omtrent for å sjekke hva han driver med hehe ; )

 

Litt godt å savne noen også da, men akkurat nå er jeg litt lei meg for jeg var innstilt på å ringe å si natta og sånn !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...