Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hvordan opplevde dere at beskjeden ble gitt`? Jeg ønsker å lære litt om dette fordi jeg snart vil befinne meg i en situasjon der jeg skal gi slike budskap til familier.
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Da broren min døde fikk jeg telefon fra stemoren min, så jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Og hvorfor vil du snart befinne deg i en slik situasjon? Har ikke personen tatt selvmord enda? Det er vel ikke deg selv du snakker om?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Så leit å høre at du mistet broren din. Hver gang jeg tenker på selvmord får jeg en forferdelig klump i magen. Jeg fikk høre at min venninne var død gjennom en venn av henne. Jeg hadde var i utlandet, det lå utallige selvmordsbeskjeder på telefonen min. Jeg prøvde å få tak i henne, venner og familien hennes, men ingen tok telefonen. Husket til slutt navnet på kusina hennes og fikk tak i henne. Da var hun død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå