Gå til innhold

Alva nå må du slutte å bekymre deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke bekymret ;-) Har slått meg til ro med at det nok er jente nå. Men etter jeg selv fikk vite jente har jeg blitt mer oppmerksom på alle som får vite feil (tenkte liksom aldri over det med guttene), og jeg klarer ikke annet enn å undre meg over hvordan det er mulig, og ville derfor høre andres erfaringer :-) Som en svarte, det ER faktisk litt skummelt når de skal sjekke viktige ting som hjerte, nyrer osv og så klarer de ikke se forskjell på gutt og jente en gang. Greit nok, gutter og jenter ser litt like ut på dette stadiet, men det får en jo til å tenke litt over om kvaliteten på enklete UL apperater rett og slett er for dårlig?

Skrevet

unnskyld at jeg blander meg...

du sier noe der Alva...

Kanskje det ikke er apparatene, men øynene som er dårlige.. ;o))

Hele 5 ganger, undres...

Skrevet

Ja, må innrømme at jeg ofte har lurt litt på deg og ditt tilfelle, at det er mulig å se feil hele 5 ganger! Utrolig...

Skrevet

Alva virker veldig opptatt av dette med kjønn og ultralyd, men det skjønner jeg godt. Jeg var sånn selv jeg. Og jeg hadde ikke 3 gutter fra før. Det ER kjempekos med en liten tulle når en har 3 gutter. Men når det gjelder Alva har jeg ingen verdens tvil om at det er jente. Det er forskjell på å høre, dette ser ut som jente, enn å høre dette ER jente, helt sikkert. Det er ikke i sånne tilfeller de tar feil.

Skrevet

Når har du termin alva? :) Må være varmt for deg for tiden!

Skrevet

Du er ikke den eneste som har lurt på hvordan det går an.. Det har vi også.. ;o))))

Skrevet

9. august. Ja, det har vært veldig varmt. I dag har mannen tatt med ungene til svigers og blir til i morgen, så da her jeg bodd foran viften inne. Deilig! ;-) Ellers har vi vært en del på stranden og da går det jo an å kjøle seg ned i sjøen. Må innrømme at jeg ser litt fram til noen kjøligere dager nå, hehe...

Skrevet

Hun har jo oddsene med seg at det blir jente..

Skrevet

Skjønner Alva veldig godt..

Vi har også bare gutter (mine, dine og våre) tilsammen 5 stk, og sist gang fikk vi vite at vi skulle få ei jente, hele 5 ganger, det er litt spesielt når man har huset fult av gutter at nå skulle ei tulle komme..

Ut kom den største luringen jeg har vært borti, han klarte å lure alle sammen, og tro det eller ei han er en skikkelig pøbel den dag i dag, 2 år etter.. Og har aldri ville vært foruten denne lille engleaktige pøbelen..

Helt blå øyne, veldig lys i håret og et utrolig bedårende ansikt, men du store hvor farskete han kan være.. hehe ;o))

Skrevet

kan jeg forstå :) gjør det samme,lillegutt her er umulig i varmen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...