Gå til innhold

Barnevernet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg har fått en bekymringsmelding på seg fra Nav/Sosialen fordi hun ringte å spurte om hjelp til depositum, hvordan i huleste kan de ringe barnevernet av den grunn, noen som har hørt noe slikt før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje ikke venninna di har fortalt hele sanneheten?

Er helt sikkert noe mer som er skjedd som hun ikke forteller...

Skrevet

Nei det er virkelig ikke det, vi står hverandre veldig nært, ,og jeg var der med hun når hun fikk telefonen, og når hun tok telefonen til nav.

Skrevet

Jeg synes også forklaringen til venninna di høres noe tynn ut..

Skrevet

Både NAV og sosialkontoret har bedre ting å ta seg til enn samtaler opp og ned og i mente med barnevernet dersom det ikke foreligger en reell bekymring.

Så det ligger nok mer til dette likevel enn hva du vet om.

Skrevet

okay, nå er det ikke forklaringen hennnes vi diskuterer, jeg vet den er sann. Jeg var der, jeg hørte det di sa. helt sykt, dere skjønner det når dere til og med mener det er henne som holder tilbake. det er sykt at di har gjort dette.

Skrevet

Og den samtalen er eneste relasjonen hun har hatt til Nav?

Skrevet

Hvis det er tilfelle, sitter det en eller flere hjernedøde mennesker på nav/sosialkontoret, som misbruker makta si.

Skrevet

ja hun har ingen annen relasjon med nav, ingen sosialklient akkuratt. hun ringte og bad om hjelp, og forklarte det var krise da hun måtte ut fra leiligheten sin.

Skrevet

jeg har ei venninne som fikk bekymringsmld fra komunen for de trodde hun ruset seg, bare be henne gå til sak... de er tragisk og hjernedøde... finner på alt mulig tull for og ødelegge for folk... btw venninnen min ruset seg ikke og har aldri gjort det...

Skrevet

Enkelte mennesker misbruker makta de har, og jeg er 100% sikker på at det er ei dame bak den meldinga, og ikke en mann.

Typisk kvinnfolk...

Skrevet

vet du hvordan hun gikk fram? og hvordan gangen i saken var?? Venninna mi er vedig frustrert og lei seg . Hun er at annet enn en dårlig mor.

Skrevet

Hum... Kanskje de ble bekymret for ungene dersom hun ringte og sa at det var "krise" og at hun trengte penger til depositum for å ha ett sted å bo?!?

Skrevet

ja stemmer det, det er en dame.

Skrevet

Jaja, men hun ordnet dep, og informerte de.

Skrevet

Ja, men det kan hende de ble litt ekstra obs dersom hun definerer sin egen situasjon som en krise og det er barn oppi det... Bare en tanke som slo meg.

Skrevet

hun snakket med advokat, men sønnen hennes er bare 3-4 uker så hun har ikke kommet noe særlig langt i saken ennå tror jeg... be henne gå til advokat, så order det seg nok skal du se... ønsker henne masse lykke til, og håper hun slipper og ha de hengende etter seg, men en bekymringsmld er som regel ikke noe og bry seg om så lenge hun har alt på sitt gode=)=) igjen lykke til

Skrevet

Jeg jobber i barnevernet, og ser det som usannsynlig at en offentlig ansatt sender en bekymringsmelding på det grunnlaget. Dersom det er tilfelle så vil barnevernet henlegge saken raskt.

Skrevet

"de er tragisk og hjernedøde... finner på alt mulig tull for og ødelegge for folk."

Jeg vet ikke helt hvem som virket tragisk og mindre intelligent her jeg! ja til umodne generaliseringer og unyanserte og barnslige utsagn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...