2barnsmorønskerseg1til Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Har 2 nydelige barn, men ønsker meg 1 til;) Men vet ikke om jeg tør;( hadde en litt traumatisk fødsel sist så har det i bakhodet hele tiden!
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Hadde en traumatisk fødsel med førstemann og en drømmefødsel med andremann, fikk veldig god oppfølging og rådgivning med andre og var kjemperedd. Men det gikk strålende! Så ingenting å være redd for! Ingen fødsler er like:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Gå til samtale til JM, snakk med dem.. Jeg hadde dramatisk fødsel med nr 2, han var livløs da han omsider kom ut.. Da jeg oppdaget at jeg var på vei med nr 3 sørget jeg for MANGE samtaler med JM, og det hjalp utrolig mye.. Ble redd da dagen kom når nr 3 skulle melde sin ankomst, og heldig var jeg som hadde verdens mest forståelsesfulle JM, noe som jeg mener alle jordmødre er.. Og fødte en herlig gutt (som egentlig skulle være ei tulle;o)) Nå venter vi strax nr 4.. Du vil nok alltid ha den fødselen i bakhodet, men det beste er å få snakke med profesjonelle personal om det.. Gjør det før du bestemmer deg, men jeg tror nok du vil klare det, se på de 2 herlige barna du har ;o)) Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå