Gå til innhold

Har kikket over hjemmesider fra "englesiden"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest mye, grått mye.. Grusomme historier, sterke foreldre og vakre små som ble revet bort så altfor altfor tidlig. Det er jo så feil og så urettferdig at foreldre skal gravlegge sitt barn. Det SKAL være motsatt.

Jeg er så imponert over foreldrenes mot til å komme seg igjennom sorgen, gå videre. Menneskelig instinkt, kanskje.

I all denne lesingen, mens tårene sprutet, ble jeg så utrolig glad for det jeg har. Jeg har ei jente på halvannet år som sover trygt i senga si. Som smiler til meg hver morgen, med hele ansiktet og et bustete svært hår.

Hvor lykkelig jeg er hver gang hun sier "mamma".. Mitt vakre alt, mitt liv. Hvordan takle å miste det umistelige? Jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for de sterke familiene som har gått igjennom det verste som finnes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vær glad du har barnet ditt :)

Jeg har 2 barn,skulle hatt 3. Veldig trist,sorgen går ALDRI vekk. 8 år siden jeg mistet lille markus. :(

Skrevet

Men, er ikke englesiden et lukket forum for dem som har mistet?

Skrevet

Forumet er lukket. Jeg gikk på linker og kikket på hjemmesider som folk har laget.

Skrevet

Joda "forumet" er lukket, men noen har lagt ut sine hjemme/minne sider under linker. Men det er hard lesing. :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...