mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 jeg er bare 10+1 så er for tidlig å begynne handelen, men liker å forbedere meg så jeg vet hva jeg må kjøpe til babyen kommer. er førstegangs gravid så vet ikke helt hva jeg trenger eller ikke trenger. og hvor mye klær må jeg kjøpe og hvilken str???
sunshine08 Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei! Syns også det var greit å vite litt hva man måtte ha. Fint å begynne å lage en liste over hvilke ting man ønsker seg. Seng/vugge, vogn, bilstol, dyner, sengetøy osv koster endel, så det er greit å kjøpe litt innimellom, så slipper du å betale alt på samme måneden. I forhold til klær er det nesten bare å kjøpe et par antrekk til sykehuset og hjemreise. Venner, kjente og kollegaer gir utrolig mye klær og jeg kjøpte knapt et plagg før sønnen min var 6mnd. Men litt kluter, bodyer str 50/56 og et par søte håndklær til babyen er koselig å ha. Siden du skal ha i vintersesongen, må du sikkert ha en lue, dress og kanskje en vinterpose til vogn/bilstol. Håper du ble litt klokere:) Ønsker deg masse lykke til med tiden fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå