Gå til innhold

Kjeder meg litt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme alene, og småtten sover.

Nå lurer jeg på hva jeg skal finne på:) Burde vel gå og legge meg.

Hva gjør dere for å få kvelden til å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...sitter jo her da..men det var ikke så mye liv her inne i kveld...tenke seg til..andre ting å gjøre på en lørdagskveld enn å sitte på internett ;)

 

Har jo massevis av husarbeid jeg kunne gjort..men tror det heller blir senga på meg :)

Skrevet

Uff ja, husarbeid... Nei det får bli til i morgen. Tror jeg har lest hele internett, så jeg får nok finne senga jeg også ja.

 

Ha en fin kveld da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...