Gå til innhold

Dere som er gift? Hatt bryllupsfeiring :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere med barn? ikek bare deres men gjestenes?

Hva er grunnen til at dere valgte det ene eller det andre?

Jeg er ikke for barn og alkohol, men det blir alkohol på feiringen, men bar så håper folk er påpasselig med alkoholen. Ønsker ikke noe fyllekalas men en hyggelig sammenkost.

Dette er en dag jeg vil feire med familien og derfor vil vi at vår datter skal være med på ca 2 år.

Men lurer på om vi skal be med andres barn også....?

Vurderte å la det være opp til hver enkelt! Har ikke tenkt å ha noe eget for barn så kanskje det blir kjedleig da?

Håper noen tar seg tid til å svare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

Vi hadde bryllup for en stund siden.

Vi har mange barn i slekten å de var hjertelig velkomne!

Det ble servert alkohol under middagen, men brus til barna.

Foreldre måtte selv passe på at barna ikke drikker det de ikke skal:)

det ble heller ikke noe fyllekalas.

Foreldre fikk barna hjem etter middag og kaffe, slik at de kom tilbake alene for festen.

Dette funket fint for oss og gjestene:D

Skrevet

vi valgte å la det være opptil hver enkelt. Det er ikke mange barn i slekta/blant venner så følte det blei feil å ikke invitere dem. Det jeg vet generelt kan være lurt er å ikke ha fri bar hele kvelden. Et av lokalene vi vurderte da vi lette hadde hatt det en sesong, men det tok bare to fester til før dette ble tatt bort. Det er ikke meningen at et bryllup skal være en fyllefest, men det vil alltid være noen som ikke klarer å kontrollere seg. Å ha betaling i baren etter middag vil legge en liten demper på inntaket. Jeg var selv redd for at det skulle virke som om vi var gjerrige ved å gjøre det sånn, men det er veldig vanlig. Folk har ikke råd til å varte opp et så stort kalas med nNorges alkoholpriser! ;)

Forøvrig var mitt kjære tantebarn på da 3 år den siste som dro fra festen og han var aktiv hele kvelden! Det blir litt av en opplevelse for dem også :)

Skrevet

Da vi giftet oss hadde vi med alle våres barn, pluss noen til. Vi ba med barn og det gikk kjempe fint.

Vi hadde faktisk åpen bar uten at det skapte problemer. Om en kjenner de som skal komme i selskapet sånn noenlunde, vil jeg ikke si det er et problem...de fleste lar ikke et bryllup bli en fyllefest, selv om det kan være en og annen som får i seg litt mer enn resten.

Barna ble til kl. var rundt 23 +/- uten at dette gjorde noe. De storkoste seg, både sammen og med oss voksne. Alderen på barna var mellom 6 og 11, 6 stk totalt.

Jeg hadde laget lørdagsposer til barna slik at de også hadde noe ekstra å kose seg med. Og ved mottagelsen, da de voksne fikk champagne, fikk barna cider(mozell) + fater med frisk frukt/bær.

Selve selskapet var ferdig kl 02. og alle var fornøyde. Synes det var fint å kunne dele dagen med barna også. Jeg var temmelig høygravid da vi giftet oss, men det var heller ikke noe problem ;O)

Skrevet

Vi hadde også me oss vårt barn og søsteren min hadde me seg si jente... De var da 2 år... Det var servert alkohol og alle koste seg, både store og små.. De små jentene var på dansegolvet hele kvelden.. Vi hadde med oss barnevakt som skulle legge de og sove på rommet med di om natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...