I love my boys Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg har hatt inntekt 28,000 kr i fjor. Har har hatt inntekt 250,000 i fjor. Fått 2500 kr for barne bidrag hittil. Jeg har ikke jobb nå. Barna over 5 år og over 11 år nå. Søkt endring for innsats. Gjett hva får jeg nå. Mindre en det jeg pleier å få. 1900 kr for 2 barn. Har regnet i NAV sin kalkulator på nettsiden og de viser jeg skal få 4800 kr per mnd. Det tok 4 mnd til behandking av dette og til slutt får jeg mindre, Han er gift nå og kona hans har inntekt men likevel blir så lite. er det mulig at de har tatt feil?
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Du har tjent 28 000 i fjor og du har tjent 250 000 i fjor? Hvorfor har ikke du jobb selv? Dersom han har gått ned i inntekt eller annet vil du få mindre i bidrag. At kona hans tjener penger er irrelevant, hun skal ikke betale for dine barn.
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Utover det så er forøvrig innlegget ditt omtrent uleselig, kanskje du skulle forsøke å formulere deg litt klarere? (regner dog med at du ikke er norsk, men det kommer dårlig frem hva du egentlig lurer på, utover om de kan ha regnet feil, noe jeg tviler på de har, du kan jo selv sjekke på bidragskalkulatoren på NAV.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå