Gå til innhold

syden med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestillt tur til gran canaria ei uke og har ei datter på 18 mnd, hvordan er det og ha med barn på flyreise og ellers og...?

mammaen min sier hun veldig, veldig gladelig kan passe snuppa mens vi er borte... men er litt usikker:p

erfasringer med barn der nede??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært nedover med en toåring nå nettopp, og det gikk over all forventning! Helt supert både på flyet og der nede. De har jo en unik evne til å tilpasse seg nye steder og situasjoner :o)

Skrevet

Vi har vært i syden når snupp var 9 mnd, 21 mnd, nesten 3 år og nesten 4 år, kjempefine ferier. Hadde aldri reist til syden uten ungene. :o)

Flyreisen kan være strevsom, men hvis man pakker litt leker og noe å tygge på så går det stort sett greit.

Skrevet

Det er veldig kjekt for store og små å reise til varmere strøk, så jeg hadde absolutt tatt henne med :-) Flyturen går som regel fint med de små, vår har vanligvis sovet en del underveis, lekt litt med tegnesaker, små bøker, leker og litt mat/ snacks. Tips ved take-off og landing er amming/smokk/flaske - for å motvirke dotter i ørene.

I solen: husk mye skygge, drikke, solkrem, solhatt/ briller, lette klær, badebleier er veldig greit ved bassengbading.

Vii har reist mye og i "sydenland" er det ikke noe problem å gå ut om kveldene på restaurant å spise middag f.eks. En vogn/ trille med liggestilling er supert.

Skrevet

tuuuusen takk for positivt svar=))

Skrevet

flotte greier... da tror jeg nok vi tar henne med... gleder meg c,")

Skrevet

Vi hare vært i syden med barn i følgende aldre.

3 mnd, 1 mnd, 2år og 4 år.

3 mnd gikk som en drøm. ikke noe problem

10mnd var pyton. En overaktiv tass som akkurat hadde begynt å gå, men som også krabbet en del.. Overalt rundt ved basseenget krabbet han rundt. Ble møkkete og fæl og prøvde å putte alt i munn. dette endte meg skikkelig magesyke og flere diare bleier hver natt. Var dårlig i nesten 2 uker!!! En vanskelig alder for de er for store til bare å sitte i vogn og for små til å ha glede av så veldig mye.

2 år og 4 år gikk som en drøm og var bare morsomt. Gutta stoorkoste seg og flyturen gikk også bra.............Blir jo litt styr med over 5 timer på fly men de var blide hele veien.

18 mnd tror jeg er en fin alder å reise med barn......... da syns de jo det er gøy å være med på ting og de er ferdig med "alt skal i munnen stadiet"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...