Gå til innhold

noen fra narvik?


spanjola

Anbefalte innlegg

hei er det noen fra narvik som er her inne? hadde vært kjempeartig å finne noen i samme situasjon som meg siden jeg er ganske ny i byen... har termin 14 august, men håper i likhet med resten av dagens damer på noe tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er fra narvik.. Netopp flyttet tilbake etter 5 år i sør norge! Holder egentlig til på septemberklubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei. jamen september er jo rett rundt hjørnet så vi er da ganske nært begge to. hvor gammel er du og hvorfor kom du tilbake hit etter 5 år?? fortell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24! Ja hvorfor kom jeg egentlig tilbake... Va vell mest pga det var lang reisevei til familien min! Greit å ha noen nære rundt seg!!

 

Er du fra Spania eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er egentlig fra lofoten, men har bodd i spania i noen år, og bærer på en spanjol i magen min.

men egentlig bor jeg nå i berlin sammen med barnefar, ville bare få barnet her i norge pga rettigheter og sånn.

da kom jeg til narvik fordi, som du selv sier, er det greit å ha noen kjennte og kjære rundt seg, og halve slekta mi er her i området.

 

bor familien din/barnefar her også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Ja familien bor her,også barnefaren!:)

 

Hvilken jordmor går du til foresten?:)

Leste lenger opp at hodet er festet,så spennende!!

Hvordan kjenner di det egenlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

går til ei dame som heter marte på helsestasjonen. ganske ung, litt fyldig, veldig snill...

de setter fingrene på hver side av hodet og prøver å bevege det frem og tilbake, men når det er festet sitter det fast ved underlivet.

ja det er spennende, nå er det bare å vente, alt skal liksom være klart da. kan være et tegn på at ting kommer til å skje før termin. håper på det.

når er det du har termin egentlig? gleder du deg, eller er du like nervøs som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...