lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 jeg har en hel kurv med mørkerøde, søte deilige jordbær. men de er litt for modne for å bare spise som de er.... noen gode forslag?
flypapir Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Rens dem og frys dem ned, så kan du putte dem i en smoothie neste gang du skal lage det..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2009 det var lurt marte! )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2009 jepp, skjønte det nå trodde du skulle svare at jeg skulle ta de med til deg imorgen ) hehe! fikk dere god grillmat idag da? vi spiste grillrestene fra igår vi, og din nyyydelige potetsalat!
flypapir Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Da blir hvertfall Mathea fornøyd! Men jeg tør ikke spise jordbær enda pga at Oskar reagerte veldig sist jeg spiste et par... Godt å høre at potetsalaten var like god i dag. Her ble det noe så spennende som hamburgere... Greit å gjøre det litt enkelt i varmen:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2009 ja det er sant du kan jo ikke spise det. men disse er nok ikke noe gode å spise imorgen dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå