Vimsetrollet Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg har fått innkalling nå, og det står at det er egenandel på 265 kr!! Er dette vanlig? Husker ikke at jeg betalte ei krone sist jeg var gravid.
Tobarnsmor2be! Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 det var spesielt.. Jeg var på ul på fredag og betalte ikke en krone... sikkert skrivefeil..
Vimsetrollet Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Hm... det var det jeg trodde ja, men det står ganske tydelig: "Vi gjør oppmerksom på at egenandelen pr konsultasjon er 295 kr."
Silje_vanilje Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Det hørtes veldig merkelig ut. Aldri hørt om noen som har måttet betale for det før.
Enitsirk79 Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Trodde at alt som går under begrepet svangerskapsomsorg er gratis?
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Hvilket sykehus er dette?? Har aldri hørt om det før jeg heller..
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 kanskje de bare har brukt et standardbrev der de har glemt å hake ut den delen med egenandel på..? svangerskapsomsorg skal da være gratis, uansett hvor mange ultralyder du skal på... Hvilket sykehus er det da?
lille skatten Skrevet 5. juli 2009 #8 Skrevet 5. juli 2009 Hei, jeg vil tro at det er om du ikke moeter opp til avtalen saa maa du betale egenandelen.. Det sto det i alle fal i mitt brev:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Brevene som sykehusene skriver ut, er nok stansarbrev, derfor står det en egenandel. Det sto det i mine to brev også, men jeg betalte ingen ting. Det er nok lettere for de å skrive ut et standarbrev enn å endre på innholde for de gravide som ikke skal betale noen ting.
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Jeg måtte betale 80kr da jeg var på ordinær ul...
strikkemor til 2... Skrevet 5. juli 2009 #11 Skrevet 5. juli 2009 det står vel at det blir egenandel hvis du ikke stiller opp til avtalt time!? det gjorde det hvertfall på mitt, men måtte ikke betale når jeg var der!
The Bad Gal Skrevet 5. juli 2009 #12 Skrevet 5. juli 2009 Merkelig, det skal ikke koste noe. En del sykehus tar betalt om du vil ha med deg bilde® fra UL, det er det eneste. (rundt 50 kr) Det stod det på min inkallelse til UL, det gjorde det sist også(fødte for 1,5 år siden), men de tok ikke betalt for bildene likevel.
Vimsetrollet Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2009 Det sto at det var egenandel ved oppmøte og ja, men det kan jo være som dere sier at det bare er et standardbrev. Jaja... det finner jeg vel ut 13. august da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå