Gå til innhold

Er så såret av det sambo sa til meg i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kronisk bekkenløsning og låsning..

Det sier seg da at jeg kan ikke gjøre mye, har trøbbel med å klare å smøre meg frodkost, og må alltid ha krykkene med meg, har smerter 24-7.. Aller minst klarer jeg å springe etter 2 åringen..

2 åringen ville ut, nydelig vær her så ingenting skal tilsi at pappaen ikke kunne gå ut med han.. Så setter pappaen seg ned i sofaen for å se noe på tv, der står 2 åringen ved døra og vil ut, han sier "kom" og "ut".. Pappaen sitter i sofaen fremdeles, så sier jeg "ta en tur ut med han".. Da blir pappen dritsur på meg og sier "Bare du å sitt der og glo på tv`en!!"

Hva i all verden tenker jeg, han vet da så utmerket godt at jeg er handlingslammet, og føler at rullestolen ikke er så jævlig langt unna. Han vet så utmerket godt at jeg har smerter, og sliter jævlig med å sove, gå, stå, dusje, handle, lage mat, passe ungene osv..

Eller kanskje han er så følelseskald at han ikke bryr seg..

Han spør meg aldri hvordan jeg har det, eller om det går bra med meg..

Spurte han hva han egentlig mente med det han sa, og da ser han på meg som et spørsmålstegn.. Så sier jeg at du såret meg, du vet inderlig godt at jeg prøver å gjøre det beste hver dag selv om det betyr smertehelvete for meg.. Jeg vil egentlig ha en unnskyldning fra deg, noe jeg enda venter på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mye annet å kommentere dette med enn; - snakk sammen og ta hensyn til hverandre... selv om du har vondt, det har jeg stor forståelse for, så varer en graviditet i ni mnd, og samboeren din kan kanskje ha en dårlig dag hvor han trenger litt avkobling foran tv, og ikke automatisk setter deg først...

er dette noe som gjentar seg hver eneste dag er det et større problem...

Skrevet

Han setter da ikke henne først ved å skulle gå ut med barnet. Da setter han barnet først, og det skulle da bare mangle. Samtidig må hun ha avlastning, han må rett og slett ta sin del uten å sutre,

HI, skjønner dette er tungt for deg!

Skrevet

Måten du skriver på gjør at du i mine ører høres ut som en dørmatte (sorry, men slik er det!). De fleste ville blitt sinte, ikke såret av en slik oppførsel. Få deg en ryggrad, så kanskje mannen din begynner å respektere deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...