Gå til innhold

Noen som har sett filmen CHANGELING?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angelina Jolie og John Malkovich...

Leide denne i dag,eller sambo leide den til meg,men så leser jeg bak på at det handler om ett barn som forsvinner sporløst...Er denne veldig trist?? Og bra film?

Uff,liker egentlig ikke slike filmer om barn som forsvinner og sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay,da skal jeg snart sette meg godt til rette og se den :) Lenge siden jeg har sett film i sofakroken hehe,så det skal bli kjekt å se en god film :)

Skrevet

Litt treig i begynnelsen, veldig spennende på slutten og trist.

Skrevet

Veldig rørende film. Skremmende også, er jo basert på en sann historie, må si jeg sippet litt. Kan tro jeg var glad for å komme hjem og gi ungene en god klem etter å ha sett den. Men angrer ikke på at jeg såg den.

Skrevet

Veldig bra! En av de få filmene jeg har sett som ikke bare er basert på en sann historie men filmen er så godt som identisk med den sanne historien. Les om historien på Wikipedia(søk på hoverdrollepersonens navn) etter du har sett filmen

Skrevet

Vi begynte å se filmen nå,men så kom en kompis av sambo,og da ville jeg bytte film,vil ikke sitte å sippe forran vennene hans hehe :P Så nå skal de se slossefilm,og jeg skal brette en sofa full av klær og dibbe,blogge :) Sparer filmen til i morgen jeg :)

Skrevet

Veldig sterk film! Anbefales!

Skrevet

ja har skjønt dette så jeg gleder meg til i morgen!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...