Gå til innhold

Postiv test :) Men litt blødning :(


Dinasmor

Anbefalte innlegg

Men slik var det sist også - og da ble det et kjemperesultat av en gullklump likevel. Men man glemmer visst bekymringene fra sist gang og bekymrer seg like mye for det denne gangen også. Jeg klorer meg dermed fast i mars-2010-klubben!!! Har prøvd nå uten positiv resultat siden januar. Så jubelen stod HØYT i taket her i går da jeg kom inn i stua og viste pinnen til den vordende far!

 

Noen andre som har "mensen light"? Jeg skulle vel egentlig ha fullblods mens nå om jeg ikke hadde vært gravid...

 

Gratulerer så masse til dere andre vordende marsmødre også! Jeg er heeelt gira på å bli nybakt mamma igjen nå - to år siden sist : )

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok ny test dag - Og den var ikke positiv ???? Blødningen har også økt i omfang.... Selv om det helt ikke ligner en vanlig mens enda. Puppene er heller ikke ømme lenger. HJEEELP! Dette var IKKE en god start på dagen. Er det mulig at jeg aldri var gravid selv om testen jeg tok 2.juli hadde TO TYDELIGE streker? Bestiller legetime first thing tomorrow. Dette var kjipt altså. Virkelig kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går greit uansett og at dette bare er et skremselsskudd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er game over altså... Blør og blør. Tar det med god fatning nå. Man kan jo ikke gjøre annet :) Grunnen til at det ikke valgte å feste seg er jo at det var noe som var for svakt eller for defekt til å utvikle seg videre. Naturen går sin gang... Men jeg var jo faktisk gravid da jeg meldte meg inn her da (i tillegg til to streker - følte jeg også på meg at jeg var det) - og det var jo dumt at jeg ikke fikk være med videre i denne koselige mars2010 klubben :( Men slik er livet! Det er sjelden to streker under svaret.

 

MASSE MASSE LYKKE TIL VIDERE TIL ALLE DERE ANDRE!!!!

KLEM D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...