Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Hvordan tenker dere om å legge ut en masse bilder av barna deres på nett? (Dette er ikke et kritikkinnlegg, bare lurer på hvordan dere resonerer) Har en blogg med over 300 innlegg selv¨for venne rog familie, og ha fundert på å ta bort passordbeskyttelsen, men det er jo så sykt mange gale mennesker der ute? Og leser man lenge nok og ser på bilder er det oftest en enkel sak å finne ut hvem folk er. Kanskje jeg er paranoid...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg tenker ikke så mye over det egentlig,hva kan dissa glae menneskene gjøre med mine bilder liksom Legger aldri ut bilder av dem nakne eller noe. Elste datteren min har jeg spurt om lov til å legge ut bilder av henne,hun synes det er bare stas hun Og om folk finne ut hvem jeg er,so what?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Min er stengt, men det er ikke pga mennesker som kan "stjele" bildene mine. Men pga enkelte bekjente som jeg ikke ønsker skal vite hva jeg og familien min driver med til enhver tid Bloggen føler jeg er privat, så jeg vil vite hvem som leser den Kommer ikke til å fjerne passordbeskyttelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå