Gå til innhold

Hva nå da?? negativ gr.test ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Tok en graviditets test for to dager siden, den var negativ, jeg har ikke fått mensen tilbake og nå er jeg 6 dager over tiden, har veldig regelmessig syklus og jeg er ekstremt slapp, har veldig vondt under armhulene til brystvortene og føler meg veldig opphovnet..

 

Fikk spotting for noen dager siden, da var det bare litt som kom i papiret etter toalettet.. Ikke noe mer, hvor sikker er graviditetstestene??? Hvor lenge bør jeg vente til ny test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ny test med morgenurin i morgen tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...