Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Tok en graviditets test for to dager siden, den var negativ, jeg har ikke fått mensen tilbake og nå er jeg 6 dager over tiden, har veldig regelmessig syklus og jeg er ekstremt slapp, har veldig vondt under armhulene til brystvortene og føler meg veldig opphovnet.. Fikk spotting for noen dager siden, da var det bare litt som kom i papiret etter toalettet.. Ikke noe mer, hvor sikker er graviditetstestene??? Hvor lenge bør jeg vente til ny test?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Ta en ny test med morgenurin i morgen tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå