Gå til innhold

Jeg er alene hjemme et par dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå når gutta legger seg så skal jeg lage med 2 skikkelig gode hamburgere med ost, salat, tomat, løk, sylteagurk, ketchup, grillkrydder, Med båtpoteter som tilbehør.

Dette skal nytes sammen med iskald pepsi Max : )))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har snart vært alene i en uke. Sitter for øyeblikket og koser meg med et glass rødvin:) senere i kveld står sjokolade, chips, brus, smågodt og et ferskt cosmopolitan for tur:D lørdager er særdeles dårlige tv-kvelder!!

Skrevet

Jeg vet.......... ikke noe morsomt å se på TV i dete hele tatt..............

Bedre å være alene hjemme en fredagskveld

Skrevet

åh, det høres deilig ut. sitter alene jeg også. ble fjordland på meg. men funker det også. de siste dagene har jeg bare spist skiver likevel

Skrevet

...det er derfor det finst DVD-spelare veit du ;o)

Eg er ikkje aleine i kveld, men så snart mannen kjem opp etter å ha lest for eldste blir det Kim's mexican fiesta, godt&blandet, cola zero - og NCIS på DVD.

Potetbåtar høyrdes veldig fristande ut. Hmm... Kanskje eg må lage meg mat og... :o)

Skrevet

og ikke bare finnes det DVD-spillere, men også en veldig god nettside som heter dinbaby.com;)

Skrevet

Laga meg god mat i kveld jeg også :) Alenehelg og skal virkelig kose meg alene.. en liten time på badet med ansiktsmaske og fotbad venter og skal lage meg en "positiv-bok" etterpå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...