Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 og nå når gutta legger seg så skal jeg lage med 2 skikkelig gode hamburgere med ost, salat, tomat, løk, sylteagurk, ketchup, grillkrydder, Med båtpoteter som tilbehør. Dette skal nytes sammen med iskald pepsi Max : )))
havrebodl Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg har snart vært alene i en uke. Sitter for øyeblikket og koser meg med et glass rødvin:) senere i kveld står sjokolade, chips, brus, smågodt og et ferskt cosmopolitan for tur:D lørdager er særdeles dårlige tv-kvelder!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Jeg vet.......... ikke noe morsomt å se på TV i dete hele tatt.............. Bedre å være alene hjemme en fredagskveld
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 åh, det høres deilig ut. sitter alene jeg også. ble fjordland på meg. men funker det også. de siste dagene har jeg bare spist skiver likevel
Ranveig R Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 ...det er derfor det finst DVD-spelare veit du ;o) Eg er ikkje aleine i kveld, men så snart mannen kjem opp etter å ha lest for eldste blir det Kim's mexican fiesta, godt&blandet, cola zero - og NCIS på DVD. Potetbåtar høyrdes veldig fristande ut. Hmm... Kanskje eg må lage meg mat og... )
havrebodl Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 og ikke bare finnes det DVD-spillere, men også en veldig god nettside som heter dinbaby.com;)
=Mina min og mej= Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Laga meg god mat i kveld jeg også Alenehelg og skal virkelig kose meg alene.. en liten time på badet med ansiktsmaske og fotbad venter og skal lage meg en "positiv-bok" etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå