Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 er gravid i uke 29 og var i badeland her om dagen med sønnen min på 3 år, han skulle ta vannsklien og jeg skulle ta imot han, da han kom ned i stor fart kom den ene foten hans rett i magen min:( kjenner liv vær dag, men er så redd den lille skal ha blitt skadet på noen måte..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Ring føden da om du er beskymra...bedre det enn å sitte å lure
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 tenkte kanskje noen her inne viste det, så slapp jeg og ringe føden! men er vist ingen som vet det da. HI.
trillelille Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Hvis du fremdeles kjenner like mye liv tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. De er ganske godt beskyttet inni der. Jeg krasjet skikkelig med bilen da jeg var gravid, gikk helt bra med babyen Men hvis du bekymrer det syns jeg du skal ringe føden/kontakte fastlege/jordmor i morgen og få en sjekk. Ikke noe godt å gå og bekymre seg, og en sjekk er jo fort gjort. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 det gikk sikkert bra! svigermor tryna på isen da hun var gravid og skled på isen langt bortover veien etter en spark, det gikk helt fint:) mora mi datt ned en trapp uten at det skjedde noe.... de tåleer en del, er godt beskyttet av fostervannet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå