Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Han hadde de i familiebarnehagen når han sluttet. Men nå kunne hun ikke finne dem. Litt kjipt..de var helt nye og kostet 500kr,- Jeg er nesten helt sikker på at de sto igjen hos henne før vi dra på ferie. Hun tilbydde seg å betale for dem. Så sa jeg ja det er fint om du kan gjøre det. Da virket hun litt snurt etterpå. Det var jo hun som tilbydde seg. Men alt i alt har hun vært en helt fantastisk barnepasser for minstemann, så det er kanskje teit av meg å lage noe oppstyr for 500kr? Hun sa jeg bare kunne trekke 500kr av bhg regningen, men jeg lurer på om jeg skal bare glemme saken? Hva hadde dere gjort?
lille je Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Hvis jeg hadde vært helt sikker på at de var der hadde jeg trukket fra. Siden du sier at du er NESTEN sikker hadde jeg nok glemt det....
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Vel jeg vet egentlig at de ble borte der..for de er ikke her hjemme og jeg tenkte før ferien begynte at: søren nå glemte vi sandalene hans i barnehagen.
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 fordi du skriver at du er "nesten sikker", synes jeg ikke du kan be henne erstatte. dessuten kan noen foreldre ha stjålet dem, ergo ikke henens feil-om de har forsvunnet i bhg. Ville lagt meg flat, sendt en meld der du skrev du resagerte feil, og selvsagt ikke forventer erstatning fra henne:-) Kanskje jeg heller ville sendt ut en meld t andre foreldre og spurt om de hadde tatt feil...kan raskt være noen som venter t høsten m å levere..
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2009 Jeg er sikker. Hun har spurt de andre foreldrene, de hadde ikke sett dem
HTC Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Jeg hadde glemt saken og ikke trukket fra disse 500 kr. Jeg ville anta hun selv ikke har tatt disse, muligens dere selv har rotet de bort eller noen andre har fått de feil med seg hjem. Uansett, hvis dere ellers har vært fornøyd med henne, ville jeg ikke krevet penger. Jenta mi fikk maling på sin nye dunjakke, da bhg glemte å sperre av ett nymalt uthus i fjor høst, jeg krevde heller aldri penger fra de på det, selv om jakka var ubrukelig etterpå.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2009 Ja jeg vet jo at hun ikke har tatt de eller mistet de med vilje...men nå må jeg kjøpe ny sandaler til han da..
Mom2Two Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Jeg hadde ikke fått meg til at hun skulle betale for alt i verden med mindre det var et tilbakevendende problem. Det er på en måte alltid en risiko med å miste ting man tar med i barnehagen.
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2009 Joda men det er 3 andre barn der så det er ikke så stort, sandalene var godt merket. Men kanskje jeg bare skal glemme det
erteposen + 4 Skrevet 4. juli 2009 #10 Skrevet 4. juli 2009 Jeg hadde vel ikke forventet at en familiebarnehage betaler for sandalene, spesielt når du bare er neste sikker. Kanskje halvparten er greit? De er jo på salg nå også. Tok dere ikke med dere sandalene da barnet slutter så er det jo litt deres feil også kanskje..
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 Dumt å kjøpe sko og klær som er så dyre når man går i barnehage der må man neste regne med at noe blir borte...
Ksenia & Anjem Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2009 dette var for flere uker siden...men når vi kom tilbake fant hun dem ikke. jeg vet jeg ikke har de hjemme. jeg tenkte tilogmed å søren at jeg satte igjen sandalene der fordi mini har måttet gå med joggesko disse ukene.så jeg forventet at de sto hos henne, men jeg shiter i det..kjøper nye til uka. som jeg har sagt 4 ganger under hovedinnlegget er jeg sikker på at de sto der..men jeg har vært så fornøyd med henne uansett
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 En vanlig bhg hadde aldri erstattet noe sånnt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå