Gå til innhold

hodet har festet seg!


spanjola

Anbefalte innlegg

nå har hodet festet seg og jeg er bare i uke 34+3, var ikke det litt tidlig kanskje? kan jeg nå forvente tidlig fødsel? håpe håpe håpe.........

noen tips om hvorden man kan prøve å sette ting i action??

KJENNER PANIKKEN/SPENNINGEN SPRER SEG I KROPPEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en førstegangsfødende er det normalt at hodet snart fester seg nå, står det på "min side" her inne...jeg er 34+2...så ifølge dem er ikke det tegn på tidlig fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var det håpet borte. hehe :) jaja får vel se om jeg ikke finner andre ting jeg kan fryde mitt fyldige legeme med...noen tips kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. hodet her har også festet seg, og magen har sunket.. JIPPI! men je har stikkinger i hoften og nede i magen. blitt veldig mye mer utmattet. var hos jordmor i går og hun sa jeg har modningstegn. mormunnen er blitt myk osv... hør med jordmor. jeg kan føde når som hlest fordi alt er klart. det er spennende. men tanken på å få en bitte iten baby er skremmende. må være igjen på sykehuset lengre osv. men jeg går bare å venter. .. også har slimproppen gått..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så spennende. når har du termin?

var hos jordmor og hun sa vi var klare begge to, så jeg venter bare jeg og. jo før jo bedre... kunne vel skjønne at dette skulle være den første varme sommeren i nord på x antall år!!

gruer meg masse til fødselen, men gleder meg mer til å se gullet mitt. er det ikke rart hvor mye man plutseli tenker?? lurer på om jeg forandrer mentalitet fullstendig, eller om jeg bare har for mye tid til å spekulere på ting jeg før ikke har brydd meg særlig om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har egentlig ikke termin før i august, 18. men alt tyder på at det kan skjer før. jeg håper det, at den kommer litt før, men at den klarer seg fint. er i uke 35 nå. så babyen klarer seg hvis den kommer. ja jeg gruer meg selv, tenker masse på det. hvordan det kommer til å bli. rart egentlig. og alle sier det samme, at det blir aldri som du hadde tenkt. det er litt skummelt. men jeg gleder meg til å få den ut. alt er klart. drømmer du om fødsel og baby? det gjør jeg. masse.

du bor i nord? ja i oslo var det hælvete her i forrige uke. visste ikke hva jeg skulle gjøre .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bekkenløsning og vann i kroppen,men ikke lei av å gå gravid..syns det er helt fantastisk å ha ett lite menneske som vokser i magen min =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja or i narvik for øyeblikket. egentlig i berlin, men ville ha babyen i norge å da er d greit å være der familien hoder hus.

drømmer masse (på godt og vont), både om barnet og fødselen, man vet jo ikke hva som kommer til å skje, om man blir en god mor, om alt går bra under fødselen og med barnet, kolikk osv.

har lest barneboka, og den var veldig beroligende, men tankene forsvinner jo ikke før man vet med sikkerhet.

er egentlig ikke lei av å være gravid, syns det er fantastisk, men gleder meg masse til å se gutten...

neste gang skal det planlegges litt bedre slik at sommeren skal være etterbyrdstid tenker jeg. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...