Trønderbærta Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 i bhg har han "uhell", 1-2 pr dag, torsdag og fredag bæsjet han i trusa, ellers har han de andre dagene klart seg bra, kommet akkurat forsent på do da, så har blitt tiss i trusa (to ganger i løpet av uka). Men hvordan få han til å bæsje på do i bhg da? Han sier selv at han ikke kan gå på do, for da tar noen andre traktoren "hans", de voksne passer på den, men det hjelper ikke! Han har jo ingen uhell hjemme, verken dag eller natt, så han har jo kontroll, og jeg ønsker ikke å ha på han bleie igjen i bhg, for at han skal få "slippe" å gå på do! Noen tips?
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Det er nok kanskje bare fordi at det er litt vanskeligere å få det til i bhg enn hjemme. Det er mye som skjer, han er kanskje opptatt i leken og registrerer ikke at han faktisk må på do like raskt som når han er hjemme. Jeg ville bare gitt det litt tid jeg, snakket med de ansatte i bhg og med gutten om det. Prøve å avtale noen faste tider som de følger ham på do kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå