Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som skal starte med spray, eller har startet osv. Jeg skal til behandling på medicus i august. Da skal jeg kun bruke sprøyter i 10-15 dager og så e det egguttak og innsetting et par dager etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg bruker kun sprøyter da. Regulerer ned med Suprefact injeksjoner. Fikk ingen bivirkninger sist, så det har jeg tenkt å gjøre neste forsøk også.

Er det kort regime du skal ha da?

Skrevet

Vet bare at jeg skal bruke orgalutran injeksjoner i 10-15 dager. U-lyd på dag 6 og 10 var det vel. Og så ovitrelle og puregon som engangsinj. rett før eggutak, el. på slutten av orgalutranbeh. E det det du mener med kort regime? At man slipper sprayen før?

Hvor holder du til forresten?

Skrevet

vet du, jeg aner ikke! :) Det er sikkert noen her som vet mer om dette. Jeg har hatt ett forsøk og det var med nedregulering og hormoner. Jeg er på St. Olavs, du da?

Skrevet

Holder til på Medicus vi. :) Kor e du i prosessen nå da? Koss gikk det med forsøket? El holder dere på?

Skrevet

Hvor er Medicus da? Er dette første eller?

Ingen graviditet på det første forsøket vårt og ingen på frys. I dag er det ti dager til jeg starter på nedregulering, så jeg gleder meg til det :)

Skrevet

Medicus ligger i Trondheim. Midt i byen. Like ved Leutenhaven. Dette e vårt første forsøk ja. Spennende... :)

Skrevet

Oki.. :) Ja, det blir vel spennede, tenker jeg :) Det er litt spesi det første forsøket, ja :) Når skal dere på første UL?

Skrevet

Ska beg. med sprøyter på 2. mensdag i august. Så det blir rundt 23. vil jeg tro. Da sku jeg på UL på dag 6 og på dag 10. Så det blir vel i slutten av aug. alt etter når mensen kommer. Har vært igjennnom førstesamtale, tatt masse blodprøver, mannen har tatt sædprøve (som var kjempefin :) og så har jeg tatt en UL der de sprøytet inn saltvann i livmoren for å se om jeg kunne ha polypper der (det hadde jeg altså ikke). Du ska jo snart igang da. :) Va det om 10 dager du sa? Starter du med sprøyter da? Når tror du at det blir uttak da?

Skrevet

Du skal ha kort regime, ja :-) Det innebærer at du ikke skal nedreguleres først. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde lavstimulering i naturlig syklus; pergotime, Gonal-F og Orgalutran. Uttak fjorten dager etter første mensdag.

Skrevet

Godt at vi får svar fra noen som er erfaren her, takk :) Men lurer på hva som er grunnen til at de gjør det forskjellig?

Phoenix1: Jeg skal starte med nedregulering den 15. juli, så skal jeg ta både nedegulering og hormoner i ca to uker før uttak. Så blir det uttak i uke 33. Skal til første UL den 10. august, så da bestemmes det sikkert hvilke dag uttaket blir. Det var nå bra at testene deres har vært bra da. :)

Skrevet

OJ! Det nærmer seg med stormskritt for deg da. :) Uttak uke 33 e ikke lenge te. :)

Skal krysse fingre og tenke masse på deg framover. :)

Takk for svar til dere andre om kort regime. Så godt å få svar på det man lurer på. Og snakke med noen som e i samme båt og som vet hva man går igjennom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...