Gå til innhold

Guttenavn er så vanskelig!


mitt hjerte ❤ mitt liv

Anbefalte innlegg

Jentenavnet er i boks! Piece of Cake! Men guttenavnet er det værre med. Jeg har vel egentlig bare hatt ett forslag: Oleander. Synes det er så vakkert og ikke for femi i det hele tatt, men det ble dømt nord og ned... Han så ikke for seg en direktør hete det... hehe

For min del skal navnet ikke være traust, som Kåre, Arild, Per osv. jeg vil at det skal være vakkert, men da blir det fort veldig feminint... han vil ha et maskulint navn, men jeg klarer ikke helt å se for meg at lillegull i magen skal være så veldig maskulin... Det kan gjerne være norrønt, men som sagt-ikke traust... forslag?

 

 

Kunne kanskje tenkt meg Edvard til mellomnavn da min morfar heter det, er det noen som har forslag til fornavn som passer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg skal slå fra meg edvard, det må være et kort navn foran-og de er bare kjedelig.Men kom på et navn: Emrik Olai :) Sendte en melding til faren, frykter å få i svar at emrik olai hører hjemme i hakkebakkeskogen. Er det barnslig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesper

 

 

Jonathan

Theodor

Elias

Martinius

Amandus

Amadeus

Ludvig

Casper

 

er navn som hverken er for trause eller for feminine, etter min mening. Så da kan dere jo møtes på midten;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emrik Olai er superkoselig!! :-) Liker begge navnene veldig godt! Edvard Olai funker jo og.

 

Ellers liker jeg Jesper veldig godt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg har foreslått både theo, casper og elias, men det minner han om casper spøkelset, båten elias og theo en bamse.... er visst for barnslig stil det der.... samtidig vil jeg at navnet skal være litt spesielt, at ikke alle i klassen skal hete det samme... men synes det er lettere å finne spesielle men vakre navn til jenter. til gutter blir det litt sært ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edvard er jo kjempefint! Det syns jeg også Emrik Olai eller Edvard Olai er!!

De hører ikke til i hakkebakkeskogen! ;) Det er fine stødige norske navn som funker både til baby og maskulin mann.

 

Slenger med et par til:

Alvin

Heine

Mattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...