Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 har småblødd litt i en uke . har vert hos lege 2 ganger han sa det var helt normalt og at jeg skulle slappe av i natt hadde blødningen økt på og i dag morges var det en kraftig blødning med klumper i , ikke noe spesielt med smerter jeg tror jeg har mistet men slipper ikke til noen sted legevakten ba meg vente til mandag og ringe fastlegen .... synes det er ekkelt ... no har blødningen avtatt litt var 9 +2 dager ...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg har opplevd begge deler, den ene gangen var det en abort - da hadde jeg smerter også. Den andre gangen levde babyen - da hadde jeg ikke smerter... Men må desverre legge til at jeg mistet henne enda senere, i uke 17, siden blødningene var tegn på at noe var galt. Da blødde jeg kontinuerlig da... Dersom du fortsatt er gravid, ville jeg i alle fall ha bedt om jevlige bakterieprøver fra kjeden. Blødninger kan ofte føre til tidlig vannavgang og at bakterier kommer seg inn i livmoren hvor de ikke hører hjemme.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 takk for svar, selv om jeg føler jeg ikke er gravid lenger ... gleder meg til mandag slik at jeg kan få avklart det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå