Gå til innhold

Noen med erfaring fra Medicus i Trondheim her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer skal i gang med første forsøk der. :) Starter på medisiner i slutten av august er planen. God sommer til alle forresten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De greide å få gamlemor her gravid, så jeg synes de er flinke, ja :-) Jeg var 43 år da veslejenta vår ble født i fjor vår.

Hadde ikke så stor sjanse for å lykkes, hormonverdiene mine viste begynnende overgangsalder - estimert sjanse til under 10 %. Jammen ble jeg ikke gravid på 2. innsett:-)) Siden jeg var der i 2006-2007, har de knyttet til seg flere medarbeidere bla en gynekolog til, om det ikke var to (husker ikke helt, var inne på hjemmesida deres å leste for ikke så lenge siden) Vi gikk til dr. Terje Sørdal. I tillegg hadde vi mest med Mette-Kari og Line og gjøre, samt Ingeborg som tok vare på eggene mine:-) Kjempetrivelige og omsorgsfulle mennesker alle sammen. De holder til i trivelige lokaler, ingen sykehus-følelese der,nei!

Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

Å. :) Det va jammen godt å høre. :) Vi har jo vært på forsamtale der allerede og vi fikk også et veldig godt inntrykk av stedet og de som jobber der. :) Koster jo en del mer enn ved et off. sykehus, men så e det jo ingen ventetid. I tillegg så e behandlingen med medisiner mye kortere. Skal bare ha sprøyter i 10-15 dager og så e det uttak. Slipper nesespray. Så det e jeg veldig glad for. :)

Gratulerer med veslejenta forresten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...