Phoenix1 Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg og min samboer skal i gang med første forsøk der. Starter på medisiner i slutten av august er planen. God sommer til alle forresten.
Maisen65 Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 De greide å få gamlemor her gravid, så jeg synes de er flinke, ja :-) Jeg var 43 år da veslejenta vår ble født i fjor vår. Hadde ikke så stor sjanse for å lykkes, hormonverdiene mine viste begynnende overgangsalder - estimert sjanse til under 10 %. Jammen ble jeg ikke gravid på 2. innsett:-)) Siden jeg var der i 2006-2007, har de knyttet til seg flere medarbeidere bla en gynekolog til, om det ikke var to (husker ikke helt, var inne på hjemmesida deres å leste for ikke så lenge siden) Vi gikk til dr. Terje Sørdal. I tillegg hadde vi mest med Mette-Kari og Line og gjøre, samt Ingeborg som tok vare på eggene mine:-) Kjempetrivelige og omsorgsfulle mennesker alle sammen. De holder til i trivelige lokaler, ingen sykehus-følelese der,nei! Ønsker deg lykke til :-)
Phoenix1 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 Å. Det va jammen godt å høre. Vi har jo vært på forsamtale der allerede og vi fikk også et veldig godt inntrykk av stedet og de som jobber der. Koster jo en del mer enn ved et off. sykehus, men så e det jo ingen ventetid. I tillegg så e behandlingen med medisiner mye kortere. Skal bare ha sprøyter i 10-15 dager og så e det uttak. Slipper nesespray. Så det e jeg veldig glad for. Gratulerer med veslejenta forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå