Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Vi har planer om å flytte dit, og jeg har rett og slett falt helt for dette huset. Han som også skal ytre sin mineing er enda ikke helt overbevist. Må se om jeg ikke får til å overbevise han. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18061888&reference=8/180/618/88_-496244632.jpg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Så flott det så ut, og takk for tipset! Skal avtale med megler om å få se på det, er på utkikk etter hus i det området selv!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Skjønner samboeren din godt, jeg hadde aldri villet bo der... veldig begrenset og uteareal, med innsyn fra alle kanter, huset ligger praktisk talt kant i kant med fortauet, med biler og stygg asfalt som utsikt... Virket veldig tungvint å innrede innendørs også, med merkelige vinkler og sånt, men pluss for lyse rom og pen oppussing (bortsett fra kjøkkenet)...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Så bra:) Da ses vi nok på visnigen til uka;) Kommer uansett til å by, og går ikke over 2.9 siden vi også har en super enebolig i siktet. Den ligger ikke like sentralt, men skitt au.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Kjøkkenet var ikke mitt drømmerom heller. Liker ikke de mørke flatene, så om det blir noe, så må det skiftes ut. Ellers så komme vi fra en blokk, så for oss blir den nesten rene drømmen. Har en forkjærlighet til hus som ikke er bygget for en del år siden.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Hehe..opplyser du om at dere ikke går over 2.9? Flott, da vet vi det..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Synes det var nyyydelig! Dog noe nærme vein ja, men om det ikke er et problem så var det jo helt fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Hvorfor i all verden skulle jeg ikke det? Tror du at et huskjøp for oss er død eller liv? Så lenge vi som familie er samlet, så driter vi vel i hvor vi er så lenge vi har tak over hodet. Om vi plutselig finner ut at vi vil ha det, og byr 7-800 000 over takst, så gjør vi det. For oss er ikke pengene et problem.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Har en forkjærlighet for hus som ER bygget for en del år siden*
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #10 Skrevet 4. juli 2009 VELDIG fin! Og det er sjeldent jeg synes noe er så fint;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 Kjempelekkert! Jeg syntes alt var fint jeg, til og med kjøkkenet :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Liker stilen, men både kjøkkenet og badene er interiørmessig nei fra meg. Problemet for meg er utearealet, og at det er litt lite. Samtidig ser de andre i rekken ikke like fine ut, og jeg hadde forsikret meg om at det var etablerte familier som bor der. Ikke kollektiv.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 Syntes det var skikkelig fint hus, kunne flyttet inn dit :=) Håper du får overtalt mannen da.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #14 Skrevet 4. juli 2009 Er ikke så sikker på om jeg ville være nabo med sykehuset. Vet ikke hvordan det er med støynivået- ambulanser, helikopter ++ Huset var forresten nydelig, bortsett fra kjøkkenet. Ville hatt det lyst.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #15 Skrevet 4. juli 2009 Synes huset var fint inni, men likte ikke fargen utenpå. Men nå er det jo kanskje du som skal bo der, så da er det jo du som må like det. Ikke vi Skikkelig ekkel den første anonym der.. Fikk gåsehud! Lykke til med overbevisning, krysser fingrene for at du ikke møter anonym på visning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå