Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg plages med cellulitter på lårene. Jeg følger stort sett alle kostholdsråd jeg kan, er slank og i god form, trener jevnlig, drikker mye vann, spiser mye frukt og grønt osv Er det noen som vet om noen kremer/kosttilskudd som faktisk virker? Jeg er villig til å betale mye for det, for sånn det er nå kan jeg ikke vise meg i bikini/badedrakt Jeg er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Så nettopp på tv at kopping skal hjelpe..Ellers har d vært skrevet her inne om en slags massasjesak tidligere. Søk på cellulitter i søkefeltet til venstre og velg " alle forum" under, så får du nok opp tidligere tråder m råd mot dette. Er i samme situasjon som deg- slank og ikke m mye cellulitter, men bare på feltet over knærne. Og dette hindrer meg i å bruke korte skjørt og kjoler, kjipt for jeg har ellers fint formede ben. Ingen cell på baksiden, kun helt øverst under rumpa, men å få vekk d over knærne hadde vært topp. Ble interessert da jeg hørte om kopping. Emma & adrian (nicket) skrev på skravle (dib) i dag at hun nettopp hadde hatt sin første time m kopping mot celllul.
Gjest Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Ja jeg hadde min første kopping i dag Hun hudpleieren jeg gikk til fortalte at hormoner faktisk kan være grunn til appelsin hud,ikke bare det at man ikke trener og spiser usundt eller røyker. Jeg fikk appelsinhud når jeg var 12 år jeg,og rett etter fikk jeg mensen,så jeg tror nok det stemmer det der! Har alltid vært veldig slank,spist sundt og veltrent,(frem til jeg ble 23 hehe),men alltid hatt litt appelsin hud. Koppingen synes jeg faktisk tok vekk en hel del så jeg nå når jeg kikka meg i speilet for en liten halvtime siden!! Så jeg er veldig fornøyd! Okay,ser jo ut som noen har brukt rompa og låra mine til boksepute hehe,men det får bare være Så jeg anbefaler kopping gjør vondt,men ikke så vondt at jeg ikke går tilbake for behandling nr 2!! Noen trenger 2 behandlinger,mens andre 10
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Jeg tok lymfedrenasje med kopping. En hyggelig bieffekt var at cellulittene ble mye mindre og huden stram. Tok da 6 behandllinger(pakkepris på kr 2000) Tror jammen skal ta ei ny runde når ferdig med svangerskap og amming og slikt. Følte at kroppen ble stram og fin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå