Gå til innhold

Ovnsbakt kyllingfilet... Tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan og hva gjør jeg?

 

Lyst til å kose meg i kveld når jeg er aleine.. hvertfall prøve.. Lagde det her en gang, men husker ik hva jeg hadde på/i...

 

Noen med noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyll dem med tine kremost, surr noen baconskiver rundt. Det blir kjempegodt! Vi pleier å ha det på grillen, da, men det burde vel bli det samme i ovnen, kanskje?

Skrevet

hvor lenge må de ligge i ovnen?

Skrevet

Pleier å ha jarlsberg inni, og bacon rundt. Det er også godt med blåmuggost. Må være en ost med litt smak på :-)

 

Steker de brune på hver side og så har jeg filetene i en ildfast form, heller på godt med fløte, og setter det i ovnen i 30 minutter på ca 200 grader. Pleier å ha til tagliatelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...