Huldrepia Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Var hos legen for noen dager siden, og han prøvde se om han fant hjertelyd hos lille nurket, men det var desverre stillt som graven, og han sa det var ikke unormalt, men jeg er alikevel bekymret. ifølge terminkalederen som han viste meg er jeg ca i uke 11. Lurer på om det er flere som har liknende erfaringer. når er det normalt høre de første hjerteslagene??
Stine? Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Er vell rundt 15 uker at man er ganske sikker på å finne hjertelyd
mednr5imagen Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Min fastlege er erfaren og dyktig, så han har funnet hjertelyd i uke 12. jeg ringte jordmor når jeg var 11 uker på vei, for å høre om hun ville ta en sjekk, siden jeg skulle til legen så sent denne gangen. Hun sa at det var svært sjeldent man fant hj.lyd så tidlig. jeg troppet opp på 1 svangerskapstime i uke 13 og tenkte at jeg fikk høre hjertelyd, men fikk en turnuslege, hun fant ingen ting men hun sa at hun ikke pleide å finne det så tidlig.Så nå må jeg vente helt til ultralyd time for å høre noe. Men du trenger iallefall ikke bekymre deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå