Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Men jeg har null fantasi til og finne på hva jeg skal lage idag. Har kyllingfilet så det er jo greit. Men hva skal jeg lage for noe av det da? Kan jo også si at jeg er gravid i 4 mnd og har vært skikkelig dårlig siste dagene, så orker ikke stå og lage det aller mest avanserte heller akkurat idag. Håper på og få mange tips på hva jeg kan lage. Spiser i 5 - 6 tiden idag når mannen min kommer hjem så har jo litt tid igjen på og tenke på. Bor vegg i vegg med butikken så er det noe jeg ikke har hjemme så løper jeg og kjøper det så kan inneholde det meste.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Stek kyllingfileten sammen med babymais, tomat, paprika, sjampinjong, purreløk el. annen løk etc. og server med ris til. NAM!! Men vet jo ikke om det er noe toåringen din ville likt...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Tror nok hun hadde likt det kjempe godt. Men det spørs vel heller om det er noe jeg hadde klart og spise idag.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Hehe.. jeg hadde stygga på kyllingfilet og ris hele graviditeten. Du kan jo sjekke her http://www.egg.no/RecipeResult.aspx?bgstyle=ruler&folder=4514
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Stek kyllingen i en panne. Stek løkblank. Ha på en god del kremfløte og lat det trekke med paprika i 10 minutter. Kryddre som ønsket. Server med poteter eller ris.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Jo altså jeg elsker det selv også. Men siste dagene har vært helt umulige. Er egentlig ikke så kvalm, men er allt annet som gjør at jeg ikke orker spise så mye heller. Sliter med svimmelhet og hodepine. Men føler meg litt bedre igjen nå enn igår kveld og imorges så regner med det går over snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå