Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Har en flott samboer og han er en fantastisk far til sønnen vår:) MEN... -Han slenger fra seg klær over alt -legger posten over alt i huset -spiser, så står tallerken igjen på bordet eller oppfor oppvaskmaskinen -Han sovner med en gang han kommer hjem fra jobb på sofaen, og blir sur om jeg vekker han, Så må jeg ta meg av storebror og lillebror. -surmuler når han må stå opp med storebror, når jeg har vært oppe hele natta med lillebror på 4 uker -Han er veldig blid og hjelpsom utad (sier aldri nei), men hjemme er han en helt annen, velger å sitte på PC en fredagskveld istedet for å være med meg i stua å se film, snakke sammen eller spille noe. -han tar aldri intiativ til å holde lillebror, jeg må spørre om han kan ha han så jeg få ta en rask dysj... kommer jeg ned senere enn de 5 min jeg sa dysjen ville ta, blir han sur.. ÅHH!! Hele denne uken har han vært borte på kveldene (hjulpet folk, spilt fotball med venner osv), mens jeg har sitti eller båret på lillebror som kaver med magen hele kvelden.. Jeg føler meg rett og slett alene, og nesten som en mor til han! Har prøvd å ta det opp med han, men han er så STA!... jeg er liksom så prippen,... men hadde han bare rydda etter seg og vært litt blidere og bidra mer med meg og lillebror hadde jeg vært kjempeglad, men nå føler jeg meg som en ryddehjelp/barnevakt.. Noen med erfaringer å komme med? råd? TAKK
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Nei, du krever absolutt ikke for mye. Dere er vel to voksne der eller?!? Send ham på kurs til min mann, så skal han nok få skikk på ham....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 jeg syns heller ikke at du krever for mye. Han har vel like mye ansvar for hjemme og barna som du.
Lilli med småtrolla Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Wow! Er det min samboer du snakker om eller? Hørtes ut som det kunne vert han! Nei, du krever IKKE for mye. Dere er to voksne som har valgt å få hus og barn sammen, og da er det viktig at dere deler husarbeid likt. Visst ikke blir jo du trett og sliten, og det vil igjen gå ut over samlivet... Mitt råd: ta dette opp med han på en alvorlig med rolig måte. Ikke ver sint eller rasende. Men seriøs, da er det lettere å ta til seg kritikken
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 "godt" å se at andre også ha samme opplevelser Jeg skal ta det opp med han i morgen kveld.. orker ikke dette lenger. Takk for tips ang å være seriøs og ikke sint, eller noe... HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 kjenner jeg blir sint på dine vegne. Han oppfører seg som om han bor på hotell!! Uansvarlig unge kaller man sånne som ham!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Han høres ikke ut som en fantastisk far for sønnen sin når han legger seg til å sove hver ettermiddag.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 At han... - slenger klær overalt -legger posten overalt i huset -lar tallerken stå igjen ...hadde jeg kunnet leve med, alle har sine små uvaner. Han er sikkert oppgitt over at du synes dette er så farlig. Du kunne jo eventuellt la være å rydde opp etter han, så ser han hvordan det blir seende ut etterhevert. At han sover med en gang etter jobb, ikke vil stå opp med storebror, ikke vil "passe" den lille eller knytte bånd, synes jeg er verre. Hadde jeg ikke blitt med på. Dersom dette ikke er en periode hvor han har ekstra mye på jobb ol, men det er den innstillingen han har, ville jeg sagt i fra at jeg ikke tollererer det og at han risikerer å miste hele familielivet han har om han fortsetter i samme dur. Det er jo greser for hvor lenge man er villig til å holde ut noe slikt...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #10 Skrevet 4. juli 2009 Dette innlegget føyer seg inn i rekken av idiotiske innlegg. Stikk fingern i jorda, samboern din gidder ikke å være sammen med barna eller deg mere en han må og da er han ingen god mann eller far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå