Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

vi skal feire bryllupet vårt i Druidgaarden i Moss og har ordnet med kokk og mat, men ikke fått tak i servitører enda... Er det noen som har noen gode tips om dette? Eller om noen jeg kan bruke/ta kontakt med?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg kjenner noen damer fra Polen som jobber i barnedåper og slikt, billige. Send meg PM og jeg kan undersøke, til hvilken dato? Jeg har brukt en i dåpen og hun var super flink!

Skrevet

Takk takk for svar! Sendte deg en melding med mer info nå, så kjempe fint om du kan sjekke om de har mulighet!

Skrevet

Hei du..ser at du har blitt anbefalt damer ifra Polen til å servere i bryllup.

Hun skriver at hun er flink å servere i dåp..men da må denne dåpen ha vært veldig liten med få gjester...det er vel vanlig å ha en servitør til 15-20 mennesker...man skal ikke vente på maten.

Jeg har servert så mange ganger å vet hva det vil si:-)

Det kunne tenkes at hun fikk det fint til hvis det var få gjester.-)

Jeg hadde ikke tørt å la de servert for meg..tenker da på språk problemer å slikt..er ikke lett å servere på engelsk.

Den dagen må du ta noen som kan jobben sin og har servert en del...er leit hvis du skal bruke dagen din på å være på kjøkkenet å rette sette de som er der:-)

Men trenger du hjelp stiller jeg gjerne opp:-)

Skrevet

Hadde 45 stk til dåp og nå 70 stk til bryllup... Helt greit, de snakker litt norsk, og retten var jo bare en... Så det gikk glimrende... Ingen ventet på maten, hadde 3 jenter som serverte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...