#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 vi har så vidt prøvd i 2 mnd å bli gravid, og nå er jeg det...allerede...!! tok akkurat testen, og er i sjokk!!! er self glad, men merker jeg ikke var helt forberedt på dette.. har ei på 22 mnd fra før av, så de blir jo forholdsvis tette. hun er liksom babyen min, og brått skal hun bli storesøster. sprøtt!! tror terminen blir i mars en gang. noen andre med termin rundt da? hvilke symptomer har dere? jeg har littegranne murring, og er trøtt.. men symptomene kommer sikkert på løpende bånd nå som jeg VET at jeg er gravid.. hehe;)
07&10&13? Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 jeg satt litt med samme følelse som deg når jeg fikk positiv test:) har en gutt på 20mnd, og har nå termin 3.mars... ble gravid på 3forsøk, men adde faktisk trodd det skulle ta lenger tid selv om skuffelsen var stor da tr dukket opp de to første gangene.. jeg er veldig trøtt om dagen, var kvalm i ca en uke, og er ganske svimete av meg om dagen
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 jeg har også (foreløpig) termin i mars. ca den 3. Har 8 pp bak meg og to SA, så krysser fingrene for denne gangen Har en gutt på 4, så ingen tette her i gården. Mine symptomer er kvalme som kommer og går i løpet av dagen, usigelig lyst på kake (og jeg som ikke er sååå glad i kake en gang....), trøtt, sliten, bekkenet begynner å oppføre seg uskikkelig...... og fryktelig oppblåst!! ser ut som om jeg er 4 mnd på vei! Men jeg gleder meg forsiktig
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 mente termin 12/3.... muligens litt lettere omtåket etter all varmen
Mamma til en engel<3 Skrevet 5. juli 2009 #5 Skrevet 5. juli 2009 Ble like shjokket jeg å, testet på fredags kvelden, og der lyste det Gravid mot meg gitt, har ennå ikke helt gått opp for meg, jeg har en gutt på 9mnd da, så er tette her å Men det er jeg veldig glad for da, alltid ønsket meg 2 tette:D Her er foreløbig termin 3mars, så blir spennende å se etter ul:) Merker at jeg er gravid ja, puppene har allerede vokst en god del, murringer har jeg, er kvalm og trøtt, og generelt ganske uvell.. Og du, GRATULERER så masse foresten:D
Terese med to jenter Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har termin i beg. av mars, er trøttere enn vanlig, ellers litt humørsvingninger som kanskje heller kommer av røykestoppen og ømme pupper... Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå