?en til? Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 er dette noe dere hadde gjort? det er altså snakk om en helg, og det er ca 8 timer å kjøre hver vei. ca en uke før termin i september. er jo fremdeles i norge, og sykehuset er jo i nærheten, i tillegg vil der være ambulanse, da det er et arrangement. har litt lyst, men er redd det er for tett opp til terminen,og fødselen kan starte..
Lilli med småtrolla Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg kan trygt si at jeg ikke hadde tørt. Jeg hadde ikke reist 14 dager før heller Jeg ville vert hjemme da babyen min kom. Det er nok sant som du sier, at det er sykehus rundt i hele Norge. Men tenk så kjipt, når du ligger på et sykehus langt hjemme i fra, og skal reise 8-9 timer hjemmover med revnet underliv og nyfødt baby Nei, jeg hadde holdt meg hjemme
?en til? Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2009 ja, sant det da, kanskje jeg bare skal la være. tror det er det beste jeg. men takk for svar:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 For min del ville jeg ikke klart å sitte så lenge! Ville aldri ha beveget meg så langt fra huset på den tiden. Et barn regnes som født på termin fra tre uker før datoen til to uker etter.
mamma'n til M & K Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 hvis jeg skulle ha gjort det da jeg gikk gravid med min datter så hadde hun vært en uke gammel allerede...... og jeg hadde ingen anelse om dette dagen i forveien hva som skulle skje dagen etterpå.
mamman til to gutter Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Jeg vurderte å dra bort ca10timers bilkjøring 2,5uke før terminen, men fant fort ut at det var uaktuelt. Hadde ikke orket å kjøre så langt i bil så tett opptil terminen. Jeg fødte 10dager før terminen, så 1uke før termin hadde jeg ikke reist noe sted uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå