lit@go Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Har en jente som blir nå 1 mnd. D ble konstatert på onsdagen for snart 1 uke siden at hun har umodne hofter og måtte legges i pute. Hun har snart brukt den i 1 uke. (Må si at d var frustrerende og trist at hun måtte bli putebarn. Nå har jeg medfødt hoftefeil som ble oppdaget såpass sent at d ikke var stort å gjøre, og jeg har hatt masse problemer opp gjennom årene. Så d er bare bra at dette ble oppdaget såpass tidlig slik at hun slipper slike problemer jeg har hatt og at hun blir bra i hoftene.) Så har nå "godtatt" denne puta på henne og d går bra. Hun virker ikke til å "plages" med denne puta tross alt denne varmen som har vært nå. =0) Men har søkt litt på frejkas pute og fant en side hvor d er en fra Tønsberg som syr forskjellige trekk til disse putene. Nå bruker jenta mi pute i str 16. Jeg skal på kontroll med henne om 6 uker. Jeg bare lurer på om jeg kan kjøpe trekk i str 16 eller om jeg må opp i str 18 hvis hun da evt skal opp i str 18 etterhvert?? Eller om jeg også kan bruke str 18 til 16 pute evt? Vet ikke hva som skjer nå når hun skal til kontroll om 6 uker. Noen her inne som bruker/har brukt disse putene som kan fortelle litt??
Blind Gudinne Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Kan desverre ikke hjelpe deg, men legg ut innlegget på skravlesiden! Er garantert noen der inne som har hatt putebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå