Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #1 Skrevet 4. juli 2009 Jeg og bf er ikke sammen, jeg har nå passert 12 uker og føler at det er begrenset hvor lenge jeg klarer holle dette hemmelig.. Bør jeg si til bf at nå forteller jeg, slik at han ikke får seg et sjokk eller blir sinna vis han plutselig finner ut at folk vet det.. ? Jeg føler jeg må det, men det er jo ikke min plikt.. Jeg vet ikke en gang om han vil ha kontakt med oss eller om det er grett jeg forteller han er faren..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Jeg ville iallefall ha gjort det! Kanskje han også vil informere noen med nyheter først, slik at de ikke får høre det av andre?
du og jeg og vi to Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 Jeg ville ha informert han ja, lettere for han å takle det da. Det er kanskje ikke din plikt, men jeg synes du skal si det til han. Det er ingen grunn til at du skal holde graviditeten hemmelig utover 12 uker, eller skjule det i det hele tatt - men synes det er fint om du gir beskjed først.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #4 Skrevet 4. juli 2009 Han vet jo at jeg er gravid.. Jeg mener det å fortelle det til andre jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Dorlig forklart av meg, jeg mener det at vi sa vi skulle holle det hemmelig.. Men jeg vil fortelle det nå, og vet ikke hvordan han reagerer på det... Jeg fortalte han først av alle at jeg var gravid i uke 6, så han har nok hatt en stund å fordøyde det på.. HI
du og jeg og vi to Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Skjønte det;) Synes det er fint at du vil fortelle det til han først, før du forteller det til andre - men synes ikke du skal spørre han om det er greit, bare informere han om at du kommer til å bjøre det. Du kan jo ikke holde det skjult i all evighet heller;)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Jepp det var det jeg mente. Jeg tror ikke jeg klarer holle det skjult mer, venninner som maser om fest osv.. Lurte på å sende en mld at ¨nå er jeg passert 12 uker og jeg kommer nok snart til å si det til venninner.. Og jeg ville bare informere om at det ikke er en hemmelighet så mye lenger..
du og jeg og vi to Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Lurt! Det ville jeg gjort, hvis det ikke er slik at du heller vil ringe han og si det.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #9 Skrevet 4. juli 2009 Jo mer magen vokser, jo mer vanskelig er det å skule graviditeten. Du har egentlig ikke noe valg her. Du må fortelle, for folk komme jo til å se det til slutt uansett. Dessuten, er det best å fortelle det tidlig, enn å vente til alle får sjokk når dem ser magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå