Gå til innhold

I morgen kommer vi endelig hjem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja etter 4 uker på sykehus er det hjemreise i morgen - og det skal bli utrolig godt. Ikke minst ser jeg frem til å få hjelp av min mamma som flytter inn til meg. Må bare innrømme at jeg er utrolig sliten, det er en vanvittig jobb med to spebarn som skal ha mat til alle døgnets tider. Thomas fullammes og Olivia ammes + litt flaske. Tror jeg har sovet til sammen 3-4 timer de siste 5-6 døgnene.

Jeg har den siste uka her på sykehuset bodd på et familierom hvor det er meningen at vi skal ta oss av ungene helt selv - og det er nesten umenneskelig travelt. Og like greit å komme seg hjem hvor jeg altså får avlastning fra mamma.

Må si at jeg er ganske overveldet over hvor mye arbeid og hvor altoppslukende dette her er. Elsker ungene over alt på jord, men trenger desperat litt søvn !!!!

Men håper ting går seg til etterhvert når vi får innarbeidet litt rutiner og ungene vokser seg litt større. Men nå skriker de på mat her igjen....

Klem fra sliten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du får reise hjem i morgen, det blir nok deilig. Skjønner at det må være mye jobb med to små og da blir det fint at din mor kan hjelpe deg. Håper du får sovet litt mer hjemme enn det du har fått på sykehuset.

Skrevet

Hei Gitte!

Jeg forstår godt at du er sliten. Jeg synes også det er mye jobb, og jeg har bare et barn.. Så fint at du får avlastning i mammaen din, det er gullverdt med mødre som stiller opp. Det kan jeg skrive under på :o)

Ønsker dere lykke til alle tre, og håper dere får mange fine kosestunder innimellom all jobbingen!

Klem

Skrevet

Velkommen hjem!

Jeg syntes det var så deilig å komme hjem, litt slitsomt med alt besøket. Alle var så opptatt av at jeg måtte sove når hun sov ( ... bare de fikk komme på besøk..) Nei, nå vokner kolikkbarnet mitt igjen.. hun sover 1 time stort sett av gangen... Jeg er glad dette bare er en periode, om 2-3 mnd Gitte, da er alt så mye enklere!

Kos deg hjemme, så heldig du er som har en mamma som stiller opp!

(jeg sendte min hjem andre dag, for jeg orket ikke være selskapsdame for henne, samtidig som datteren min skulle ammes og vi skulle bli kjent..)

Lykke til!

Skrevet

Hei Gitte:)

Jeg skjønner at du blir sliten med to babyer som skal mates hele tiden. Godt du får mamman din hjem til deg, så du får deg litt søvn. Og nå får du nok også mye mere ro rundt deg enn på sykehuset.

Jeg får også besøk av moren min når jeg skal ha barn. Hun skal få lov til å være med meg på fødselen:)) Hvis hun klarer å være der hele tiden da.. ;) Det er hvertfall betryggende at hun er i nærheten synes jeg:)) Også får hun sett lille jenta rett etter hun er født og det gleder jeg meg til. Hun synes det er såå stort å bli bestemor for første gang! Hun virkelig blomstrer med meg om dagen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...